Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych |
zamawiający: | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp |
termin składania ofert: | 13 maja 2009 09:00 |
wynik postępowania: | zamieszczono poniżej |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel (fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:
"Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych".
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel (fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:
"Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych".
Numer ogłoszenia: 124520 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia.
5.Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego.
6.Szczegółowy wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
- wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.
3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
SIWZ z załącznikami (160kB)
Koronowo 26.05.2009r.
Znak sprawy: ZP/341/07/09/DMR
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:Hurtownia Materiałów Budowlanych Andrzej Szczerba
ul. Dworcowa 4, 86-010 Koronowo
Uzasadnienie wyboru oferty: wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1. - TROPS S.A ul. M. Skłodowskiej Curie 99, 87-100 Toruń – uzyskała 97,78 pkt
Oferta nr 2. - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „PIEC-MAT-BUD” Sp. z o.o. ul. Fabryczna 6a 85-741 Bydgoszcz – uzyskało 83,08 pkt
Oferta nr 3. - FHU „KOLANKObis” Jerzy Papierski ul. Kajakowa 7 86-010 Koronowo– uzyskała 78,05 pkt
Oferta nr 4. - Hurtownia Materiałów Budowlanych Andrzej Szczerba ul. Dworcowa 4, 86-010 Koronowo – uzyskała 100 pkt
Oferta nr 5. - Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ART-BUD Jan Lachowski ul. Towarowa 28 85-746 Bydgoszcz – uzyskało 93,03 pkt.
Oferta nr 6. -MARABUT Sp. z o.o. 32-070 Czernichów 451 k/Krakowa – uzyskał 58,04 pkt.
metryczka
Opublikował: Kamila Kamińska (28 kwietnia 2009, 13:38:30)
Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (5 czerwca 2009, 11:48:52)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1162