zamówienie na:

Zakup używanej koparko-ładowarki

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 30 kwietnia 2009  09:00
przyczyna unieważnienia: Przetarg unieważniono z powodu braku ofert zgodnie z Art.93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Zakup używanej koparko-ładowarki.


Numer ogłoszenia: 103558 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko - ładowarki:
-rok produkcji - nie wcześniej niż 2002r.
-posiada tylni i przedni napęd
-zróżnicowana wielkość kół tylnich i przednich
-silnik Diesel turbo o mocy nie mniejszej niż 60kW
-prędkość przejazdowa nie mniejsza niż 30 km/h
-posiada oświetlenie zasadnicze i dodatkowe robocze instalowane fabrycznie
-instalacja elektryczna 12V
-kabina przeszklona, ogrzewana, spełniająca normę ochronną FOPS i ROPS,
-wyposażona w obrotowy fotel dla kierowcy
- operatora, z regulacją wysokości
-maszyna zaopatrzona w zbiornik paliwa, zamontowany fabrycznie
-wyposażona w sprzęgło hydrokinetyczne
-ciśnienie hydrauliki roboczej min. 200 bar przy wydajności pompy nie mniejszej niż:
a) dla ładowarki - 100 l/min
b) dla koparki - 35 l/min
-głębokość kopania minimum 5,5m
-zaopatrzona w dwie wymienne łyżki o szerokości - jedna 0,25m do 0,50 i druga od 0,75 do 1,0m
-posiadająca wysięgnik teleskopowy umożliwiający hydrauliczne klemowanie
-maksymalny odkład nie mniejszy niż 6m
-zaopatrzona fabrycznie w instalację do młota hydraulicznego
-przednia łyżka otwierana hydraulicznie o pojemności nie mniejszej niż 1m3
-maszyna wyposażona w widły załadunkowe i możliwość załadunku na wysokość nie mniejszą niż 3,2m z możliwością samopoziomowania załadunku
-sprawna technicznie, zarejestrowana

Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu.
Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą.
Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania pojazdu wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych).
Wykonawca udzieli gwarancji na pracę silnika i hydrauliki siłowej na okres nie krótszy niż 6 miesięcy.
Wykonawca dostarczy sprzęt do zakładu Zamawiającego oraz przeszkoli operatorów we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
Termin płatności - 14 dni po dostarczeniu i stwierdzeniu sprawności.
Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.

Wymagania dotyczące wykonawców:
Wykonawca wystawi fakturę VAT.
Wykonawca dołączy do oferty aktualny przegląd techniczny.
Wykonawca posiada pełną dokumentację techniczną sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego:
-Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ:
-Oferta - załącznik nr 1,
-oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2
-projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
-oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 4
Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
-w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski
-ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem
-ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem
-zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy
-dokumenty potwierdzające prawo dysponowania przez Wykonawcę koparko - ładowarką poświadczone za zgodność z oryginałem -zdjęcia fotograficzne pojazdu
-zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki
-wypełniona Oferta - załącznik nr 1
-oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
-projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
-oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    * 1 - Cena - 90
    * 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Pliki do pobrania:
SIWZ z załącznikami (157kB) pdf


ZP/341/04/09/DD    Koronowo, 20.04.2009r.



Wyjaśnienia treści SIWZ na zapytania złożone przez Wykonawców do treści SIWZ

Treść pytań do SIWZ i odpowiedzi (60kB) pdf



metryczka


Opublikował: Kamila Kamińska (14 kwietnia 2009, 13:59:58)

Ostatnia zmiana: Kamila Kamińska (5 maja 2009, 10:06:16)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1153