zamówienie na:

Zadanie nr 1- Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków. Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych.

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 29 kwietnia 2009  09:00
wynik postępowania: poniżej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Zadanie nr 1- Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków.

Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych.

Numer ogłoszenia: 103196 - 2009; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1- Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków. Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zadanie nr 1 - Przegląd serwisowy, naprawy z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków.
Odbiór pomp do ścieków do naprawy i remontu oraz dostawa po wykonanych naprawach i remontach na koszt Wykonawcy.
Gwarancja na naprawy pomp do ścieków i mieszadeł - nie krótsza jak 24 miesiące.
Gwarancja bezawaryjnej pracy uzwojeń poddanych regeneracji, naprawie - nie mniej jak 60 miesięcy.
Pompy do ścieków i mieszadła po naprawie muszą być zgodne z wymogami PN i odpowiednimi normami europejskimi.
Warunki płatności - przelew - do 30 dni po wykonaniu usługi.

Zadanie nr 2- Remont agregatów głębinowych.
Odbiór agregatów głębinowych do remontu oraz dostawa po wykonanych remontach na koszt Wykonawcy.
Termin wykonania w zależności od wykonania koniecznej naprawy i zakresu nie dłużej jak 30 dni od zaakceptowania kalkulacji przez Zamawiającego.
Gwarancja na naprawy agregatów głębinowych - nie krótsza jak 24 miesiące.
Gwarancja na uzwojenie silników agregatów głębinowych - 60 miesięcy.
Gwarancja na pozostałe elementy agregatów głębinowych - nie krótsza jak 12 miesięcy.
Agregaty głębinowe po naprawie muszą być zgodne z PN i odpowiednimi normami europejskimi.
Warunki płatności - przelew - do 30 dni po wykonaniu usługi.

Wymagania dotyczące Wykonawców:
Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, certyfikatów i atestów potwierdzających umiejętność wykonywania usługi w ramach organizowanego przetargu.
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty świadectwa autoryzacji naprawy pomp do ścieków, mieszadeł i agregatów głębinowych wg załącznika nr 2a, 2b
Wykonawca winien posiadać stanowiska diagnostyczne do prób pomp, mieszadeł i agregatów głębinowych.

Stanowisko winno umożliwić:
- zdjęcie charakterystyki pomp
- wykonanie ciśnieniowego testu szczelności
- wyważenie elementów wirujących

W ramach oferty Wykonawca winien zapewnić wykonywanie bezpłatnych przeglądów konsultacyjnych, które odbywają się na miejscu zamontowania urządzeń (pomp, mieszadeł).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.50.00.00-0, 50.51.11.00-1, 50.51.10.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego:
-Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ:
- Oferta - załącznik nr 1
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3
-Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia.
-W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
-Koncesje, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
-Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
W celu potwierdzenia warunku:
- posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie: Oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    * 1 - Cena - 80%
    * 2 - Gwarancja - 20%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Pliki do pobrania:
SIWZ z załącznikami (163kB) pdf




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Tel. (0-52)38 22 295  fax: (0-52)38 22 562
NIP: 554-031-40-29     REGON: 001313681


Znak sprawy: ZP/341/03/09/DME
                               

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: Zadanie nr 1 -  Przegląd serwisowy, naprawa z regeneracją i wymiana podzespołów pomp do ścieków, zadanie nr 2 – Remont agregatów głębinowych, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Z.E.A.N.N. „ROTOR”
Zdzisław Gonigroszek
ul. Polna 103/105
87-100 Toruń


Uzasadnienie wyboru oferty: wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Oferta nr 1:
Z.E.A.N.N. „ROTOR”
Zdzisław Gonigroszek
ul. Polna 103/105
87-100 Toruń

Cena netto za 1 roboczogodzinę: 40,00 zł
Cena  brutto za 1 roboczogodzinę: 48,80 zł
Liczba miesięcy gwarancji:
- pompy - do 24 m-cy
- silniki elektryczne suche (nie dotyczy pomp) - 60 m-cy

Oferta nr 1 - Uzyskana ilość punktów: 100 pkt (w tym: 80 pkt – cena, 20 pkt – gwarancja).


Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.




metryczka


Opublikował: Kamila Kamińska (14 kwietnia 2009, 12:35:57)

Ostatnia zmiana: Kamila Kamińska (12 maja 2009, 07:45:27)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1289