zamówienie na:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób

zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 22 kwietnia 2009  12:00
wynik postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) niniejszym informujemy, że w prowadzonym przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2, złożoną przez Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe J.A.G Sp. z o.o. ul. Kaszubska 25, 85-048 Bydgoszcz. Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu - 64580,00 zł brutto. 




Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie,
ul. Wąskotorowa 4, 86 – 010 Koronowo, tel. 785 901 201

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

 Świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób

Numer ogłoszenia: 102388 - 2009 ; data zamieszczenia: 14.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wąskotorowa 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 785 901 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób w miejscach zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie licencjonowanych pracowników ochrony oraz pracowników ochrony nie posiadających licencji, sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną i techniczną mienia składającego się z obiektów wskazanych w Załączniku nr 8 do SIWZ, ich pomieszczeń oraz rzeczy i osób znajdujących się w tych pomieszczeniach. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony reguluje Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby na terenie miasta Koronowa Wykonawca zabezpieczył patrol interwencyjny, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. 2.2Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 2.3Zamawiający zapewni licencjonowanym pracownikom ochrony oraz pracownikom ochrony nie posiadającym licencji zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się także do nie zatrudniania, bez uprzedniego uzgodnienia tego z Wykonawcą, innych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie usług ochrony mienia, którzy mieliby wykonywać usługi w miejscu wykonania Zamówienia w zakresie tożsamym lub zbliżonym z zakresem usług świadczonych przez Wykonawcę. 2.4Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym, celem kontroli. 2.5Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2.6Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy. 2.7Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 2.8Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 25% wartości zamówienia podstawowego. 2.9Zamawiający zastrzega, zgodnie z art. 36 ust. 5 Ustawy, że wykonanie zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował Zamówienie: a)ochrona osobowa obiektu Hala Widowiskowo-Sportowa w Koronowie: od poniedziałku do piątku w dni robocze w trybie 17 godzinnym w godz. 7:00 - 24:00, w soboty, niedziele i święta w trybie 24 godzinnym, b)ochrona elektroniczna obiektu Hala Widowiskowo-Sportowa w Koronowie: od poniedziałku do piątku w dni robocze w trybie 7 godzinnym w godz. 24:00 - 7:00, c)ochrona elektroniczna obiektu Stadion Miejski w Koronowie: przez cały okres trwania umowy w trybie 24 godzinnym, d)ochrona doraźna ( przyjazd patrolu interwencyjnego na zgłoszenie ) obiektów zarządzanych przez MGOSiR w Koronowie: przez cały okres trwania umowy w trybie 24 godzinnym, na telefoniczne zgłoszenie pracownika MGOSiR w Koronowie. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia 1 maja 2009 roku. Szczegółowy opis miejsc wykonywania Zamówienia jest opisany w Załączniku nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1.W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie koncesji oraz zatrudnianie pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia - ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145 poz. 1221 j.t.). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3. 4.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: a.dokument koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r., nr 145, 1221 j.t.). 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien załączyć: a. oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 1 do SWIZ, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonanie należycie - załącznik nr 6 do SIWZ, c. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, d. oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę patrolem interwencyjnym, na terenie miasta Koronowa, którego czas dojazdu wyniósłby nie więcej niż 10 minut, liczonych od momentu zgłoszenia telefonicznego. e.licencje co najmniej 3 pracowników, którzy wykonywali będą usługę ochrony, którzy to pracownicy posiadają licencję I stopnia. 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4.

                                             

                                                                                               Zatwierdził:

                                                                                               Dyrektor Jednostki

                                                                                               mgr Maciej Makowski


Załączniki:


Zawiadomienie o wyniku postępowania

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) niniejszym informujemy, że w prowadzonym przez  Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na " Świadczenie usługi ochrony fizycznej i technicznej budynków, mienia oraz osób" jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2, złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe J.A.G Sp. z o.o.
ul. Kaszubska 25, 85-048 Bydgoszcz.
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu - 64580,00 zł brutto.

Lista Wykonawców oraz streszczenie oceny i porównanie ofert :
Oferta nr 1
Biuro Karczewski 
Jacek Karczewski
ul. Ogrody 15, 85-870 Bydgoszcz. Cena: 92900,00 zł brutto - 70 punktów.

Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe J.A.G Sp. z o.o.
ul. Kaszubska 25, 85-048 Bydgoszcz.  - Cena: 64580,00 zł brutto - 100 punktów.

Ponadto Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu następujących ofert :
Oferta nr 3
PRIVATE EYE s.c.
W.Szefliński, K.Szperkowski, P.Balbuza
ul. Jagielońska 103, 85-027 Bydgoszcz.
Powód odrzucenia: Na podstawie Art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - nie złożenie, mimo wezwania do uzupełnienia, brakujących dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

metryczka


Opublikował: Maciej Szlagowski (14 kwietnia 2009, 07:36:22)

Ostatnia zmiana: Maciej Szlagowski (24 kwietnia 2009, 20:15:17)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1311