zamówienie na:

wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim o salę gimnastyczną z łącznikiem

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 pkt 8 uPzp
termin składania ofert: 19 marca 2009  09:00
wynik postępowania: poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół
w Wierzchucinie Królewskim o salę gimnastyczną z łącznikiem.

Numer ogłoszenia w BZP : 43087 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim o salę gimnastyczną z łącznikiem.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim o salę gimnastyczną z łącznikiem wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9, 45.23.21.40-5, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.11.12.91-4.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.06.2010.
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA :
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 PLN słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Koronowo Bank Spółdzielczy w Koronowie Nr rachunku 36 8144 0005 2001 0000 0521 0009 z dopiskiem Wadium przetargowe - Zespół Szkół Wierzchucin Król. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj do dnia 19.03.2009 r. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 19.03.2009 r. do godz. 9:00. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz , potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością (minimum 3.000.000,00 zł brutto) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie),
3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy):
a) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych,
c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w ppkt a, b, c.,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) :
a) aktualny-e odpis-y z właściwego rejestru albo zaświadczenie-a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) oświadczenie-a wykonawcy-ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp ust. 1, ustawy Pzp. (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną oświadczenie to może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym wino być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz , potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach, co najmniej 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością (minimum 3.000.000,00 zł brutto) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie):
a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 3.000.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania,
b)dokumenty, referencje potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt.
Ocena spełnienia w.w. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy):
a)Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b)- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, c)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych d)zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w ppkt a, b, c.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zawarte w formularzu oferty). Ocena spełnienia w.w. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa powyżej.
5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty)..

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin składania ofert: 19.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 - parter..
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Łączna wartość zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego nie może przekroczyć wartości wyrażonej procentem i przepisem prawa zamówień publicznych..
SIWZ (401kB) pdf
Dokumentacja projektowa - I cz. (4439kB) pdf
Dokumentacja projektowa - II cz. (4283kB) pdf
Dokumentacja projektowa - III cz. (3341kB) pdf
Dokumentacja projektowa - IV cz. (4643kB) pdf
Dokumentacja projektowa - V cz. (3642kB) pdf
Dokumentacja orojektowa - VI cz. (4236kB) pdf
Dokumentacja projektowa - cz. VII (3133kB) pdf
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (1639kB) pdf
UWAGA (23kB) pdf
Przedmiary robót (1103kB) pdf
Kosztorys ofertowy (nakładczy) (1441kB) pdf
Uzgodnienia (1396kB) pdf

2009-03-05
WYJAŚNIENIE TREŚCI Z MODYFIKACJĄ SIWZ
Gmina Koronowo na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśnia co następuje:
Zamawiający doprecyzowuje informacje dotyczące poz. nr 148 przedmiaru robót i kosztorysu nakładczego (ofertowego).
Poz. 148
Jest : Tablica elektroniczna z zegarem zawodów, tablicą wyników i stoperem.
Winno być : poz. 148 Tablica elektroniczna z zegarem zawodów, tablicą wyników i stoperem – o minimalnych wymiarach 100x150 cm, sterowana pilotem, minimalna wielkość wyświetlanych cyfr 15 cm.
Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA
............................................................
IPR-ZP 341-2/2/09 Koronowo 2009-03-12
WYJAŚNIENIE TREŚCI Z MODYFIKACJĄ SIWZ Nr 2

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany:
Pytanie 1:
W zamieszczonych materiałach przetargowych brak projektu i opisu technicznego na zewnętrzne sieci ciepłownicze 4-przewodowe. Prosimy o uzupełnienie.
Odpowiedź:
Wymieniony powyżej projekt załączony jest do ogłoszenia o zamówieniu, które jest umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.koronowo.pl
w załączniku pn. Dokumentacja projektowa - cz. VII.
Pytanie 2
Brak w przedmiarach ułożenia nadproży prefabrykowanych typu L – występują w projekcie technicznym.
Odpowiedź:
W ofercie należy przyjąć ułożenie nadproży wg załączonego do wyjaśnień przedmiaru.
Pytanie 3
W zestawieniu stolarki PCV wymiary okien nie odpowiadają wymiarom w świetle muru. Jakie należy przyjąć do wyceny ?
Odpowiedź:
W ofercie należy uwzględnić poprawione zestawienie stolarki, stanowiące załącznik do niniejszych wyjaśnień.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA
Załączniki do pytania 2 i 3 (41kB) pdf
..................................................................
IPR-ZP 341-2/3/09 Koronowo 2009-03-16

WYJAŚNIENIE TREŚCI Z MODYFIKACJĄ SIWZ Nr 3

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany:
Pytanie 1
W dokumentacji pkt 3.2 opis elementów budowlanych – ściany podano zastosowanie systemu wzmocnionego i uodpornionego na uszkodzenia mechaniczne wyżej wymienione rozwiązania nie zostały ujęte w przedmiarze. Czy ująć i jakie rozwiązanie?
Odpowiedź : Przyjąć wg załącznika - poz. 1
Pytanie 2
W dokumentacji pkt 3.6 opis elementów budowlanych - termoizolacja podano zastosowanie systemu ocieplenia metodę lekką wełna brak takiej pozycji w przedmiarze robót. Czy uwzględnić te roboty w przedmiarze?
Odpowiedź : Przyjąć wg załącznika, poz. 2
Pytanie 3
W dokumentacji pkt 3.10.2 opis elementów budowlanych – tynki i okładziny podano tynk wewnętrzny – gładź gipsowa wg przedmiaru robót przyjęto jako wykonanie gładzi gipsowych na podłożu betonowym gr. 3 mm czy takie rozwiązanie należy przyjąć w wykonawstwie ( brak tynku na ścianie z gazobetonu)?
Odpowiedź : Jako pozycję tynki z gładzi gipsowych należy przyjąć dla poz. Nr 111 Przedmiaru podstawę katalogową wg KNR 202 2008/01 ( zamiast KNR 202 2009/01).
Pytanie 4
W dokumentacji pkt.3.10.3 opis elementów budowlanych – tynki i okładziny podano malowanie farbami lateksowymi zmywalnymi w pomieszczeniach szatni, korytarza i świetlicy do wysokości 2,00 m, brak tej pozycji w przedmiarze. Czy uwzględnić te roboty w przedmiarze?
Odpowiedź : Zostały ujęte w przedmiarze w elemencie 9 - Tynki wewnętrzne i malowanie – poz. 114
Pytanie 5
Czy należy uwzględnić dostawę bramek do piłki ręcznej i do piłki nożnej ?
Odpowiedź : Nie uwzględniać dostawy bramek.
Pytanie 6
Czy należy uwzględnić w wycenie wyposażenie dwóch szatni oraz świetlicy ? Jeżeli tak, to prosimy o określenie wymagań Zamawiającego odnośnie tego wyposażenia.
Odpowiedź : Nie uwzględniać wyposażenia szatni i świetlicy.
Pytanie 7
Poz. 4 przedmiarów dotyczy rozebrania pokrycia dachowego istniejącego magazynu. Z czego wykonane jest to pokrycie ?
Odpowiedź : Pokrycie dachu na budynku przeznaczonym do rozbiórki wykonane jest z papy na podłożu z desek.
Pytanie 8
Poz. 59 przedmiarów dotyczy wykonania izolacji dachu łącznika wełną mineralna gr 18 cm, natomiast wg dokumentacji izolacja ta powinna wynosić 20 cm. Prosimy o wyjaśnienie tych rozbieżności.
Odpowiedź : Odpowiedź na powyższe pytanie zawarta jest w SIWZ – załącznik UWAGA.
W poz. Nr 59 Izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa pozioma płytami z wełny mineralnej układanymi na sucho – jest jedna warstwa gr. 18 cm Do wyceny należy przyjąć grubość 20 cm.
W poz. Nr 69 Izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa pozioma płytami z wełny mineralnej jest gr. 16
Do wyceny należy przyjąć grubość 20 cm.
Wyjaśnienie SIWZ
Pozycja nr 37 Przedmiaru robót branży elektrycznej obejmuje montaż tablicy wyników.
Pozycja nr 147 Przedmiaru robót branży budowlanej obejmuje dostawę tablicy wyników.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
Burmistrz Koronowa
Załącznik do wyjaśnień i modyfikacji SIWZ z dnia 16.03.2009 r. (37kB) pdf
........................................................

IPR-ZP 341-2/4/09 Koronowo 2009-03-17


ZAWIADOMIENIE O MODYFIKACJI SIWZ Nr 4

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), działając w imieniu Zamawiającego wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany:
W przedmiarze robót elektrycznych należy zmienić ilości :
1. w poz. 72 - jest : oprawa oświetleniowa PRM Rubin 2x38W – 24 szt.
- winno być: oprawa oświetleniowa PRM Rubin Plus 2x36 W - 23 szt.
oprawa oświetleniowa PRM Rubin Plus 2x18 W - 2 szt.
2. w poz. 77 – jest : moduł systemu awaryjnego – 10 szt.
- winno być : moduł systemu awaryjnego -13 szt.
Termin składania ofert : 19.03.2009 r. godzina 9:00.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z poważaniem
Burmistrz Koronowa

IPR-ZP 341-2/14/09 Koronowo 2009-04-09

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na rozbudowę Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

WEZAMBUD Usługi Ogólnobudowlane, ul. Wyczółkowskiego 1a, 88-400 Żnin

Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu.

Ponadto na niniejsze postępowanie oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Oferta nr 1
ISO Sp. z o.o., ul. Lawendowa 3, 83-050 Kolbudy
- 82,86 punkty
Oferta nr 2
KONTBUD Sp. z o.o., ul. Smoleńska 17a, 85-833 Bydgoszcz
- 82,13 punkty
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe BUDOPOL S.A., ul. Fordońska 199, 85-739 Bydgoszcz
- 90,13 punkty
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane KAJA Sp. z o.o. ul. Piekarnicza 24, 80-126 Gdańsk
- 81,09 punkty
Oferta nr 5
REALBUD Bydgoszcz Sp. z o.o., ul. Toruńska 43, 85-023 Bydgoszcz
- 90,95 punkty
Oferta nr 6
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PUBR Sp. z o.o., ul. Toruńska 109, 85-844 Bydgoszcz
- 96,60 punkty
Oferta nr 7
WEZAMBUD Usługi Ogólnobudowlane, ul. Wyczółkowskiego 1a, 88-400 Żnin
- 100,00 punkty
Oferta nr 8
Konsorcjum:
ALSTAL – BUDOWNICTWO Sp. z o.o., ul. Cicha 7, 88-100 Inowrocław,
ALSTAL BUDOWNICTWO Alojzy Szczupak, Jacewo 76, 88-100 Inowrocław
- 76,55 punkty
Oferta nr 9
Konsorcjum KORBUD
Firma KORBUD Józef Korczak
Firma INSTALCO Tomasz Kątny ul. Przemysłowa 9, 86-010 Koronowo
- 93,26 punkty
Oferta nr 10
WYSOCCY Wiesław Wysocki, Mieczysław Wysocki Spółka Jawna, ul. Zakładowa 4, 89-600 Chojnice
- 92,56 punkty
Oferta nr 11
HENKON Sp. Jawna K.Kowalski & H. Preuss, ul. Chełmińskie Przedmieście 11, 87-140 Chełmża
- 99,36 punkty
Oferta nr 12
Przedsiębiorstwo Projektowo – Budowlane PERFEKT Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 103, 85-027 Bydgoszcz
- 89,63 punkty
Oferta nr 13
WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo
- 99,70 punkty
Oferta nr 14
Lewandowski i wspólnicy, ul. Fordońska 14, 85-085 Bydgoszcz
- 86,82 punkty

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (26 lutego 2009, 17:15:18)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (10 kwietnia 2009, 11:27:06)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1958