zamówienie na:

Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan.

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 12 stycznia 2009  09:00
wynik postępowania: informacje umieszczono poniżej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan.

Numer ogłoszenia: 366971 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej,

Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,

tel. 052 3822295, fax 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów wod-kan.

3.1 Dostawca zobowiązuje się dostarczać materiały wod-kan zgodnie z PN i odpowiednimi normami europejskimi.

3.2 Ilość i rodzaj materiałów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.

3.3 Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji.

3.4 Dostawa materiałów odbywała sie będzie na koszt Dostawcy do siedziby Zamawiającego na podstawie zamówień telefonicznych lub w formie faksu.

3.5 Warunki płatności- 30 dni licząc od dnia dostawy.

3.6 Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie - Oczyszczalnia Ścieków, ul. Pomianowskiego, tel/fax: (052) 3822-386.

3.7 Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7, 44.16.43.10-3, 44.16.30.00-0, 44.16.32.00-2, 31.71.14.00-7, 44.42.37.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę cenową zgodnie z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. nr 171, poz.1058). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
1. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany Dz.U z 2008r. nr 171, poz.1058).
2. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z póź. zm.).
3. Ocena dokonywana będzie na zasadzie "spełnia" lub "nie spełnia".
4. Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, zmiany DzU z 2008r. Nr 171,poz.1058) oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
  • Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ,
  • Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ.
  • Wypełniony i podpisany projekt umowy.
  • Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców.
  • Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z póź. zm.).
  • Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo,          tel. (052) 3822-295 fax. (052) 3822-562.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo; pokój nr 9-Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Pliki do pobrania:

SIWZ (182kB) pdf

Zestawienie materiałów wod-kan (140kB) pdf


Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Tel. (0-52)38 22 295  fax: (0-52)38 22 562
NIP: 554-031-40-29     REGON: 001313681

Znak sprawy: ZP/341/12/08
                   


ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:


F.H.U. „KOLANKO bis”
J. Papierski
ul. Kajakowa 7
86-010 Koronowo


Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty:

Oferta nr 1:
    F.H.U. „KOLANKO bis”
        J. Papierski
        ul. Kajakowa 7
        86-010 Koronowo

Oferta nr 2:    RUREX Sp. z o.o.
        O/Bydgoszcz
        ul. Fordońska 393
        85-766 Bydgoszcz

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (punktacja przyznana ofertom w kryterium oceny ofert, łączna punktacja):

Oferta nr 1:    Łączna punktacja (suma punktów) = 100,00 pkt

Oferta nr 2:    Łączna punktacja (suma punktów) = 93,55 pkt


Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
                   

metryczka


Opublikował: Kamila Kamińska (16 grudnia 2008, 13:51:31)

Ostatnia zmiana: Kamila Kamińska (20 stycznia 2009, 10:55:00)
Zmieniono: dodano informacje o wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1189