zamówienie na:

budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
termin składania ofert: 2 czerwca 2008  09:00
wynik postępowania: informację zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3826400, fax 052 3826401.
adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

ogłasza przetarg nieograniczony
na
budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 90350 - 2008;
data zamieszczenia: 30.04.2008 r.
Przysługuje odwołanie.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
1. Wybudowanie kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej, umożliwiającej odprowadzenie ścieków z działek budowlanych położonych na terenie osiedla mieszkaniowego Tuszyny do istniejącej kanalizacji sanitarnej Ø 300 mm w ul. Kąkolowej, Ø 400 mm wzdłuż ul. Letniskowej i Ø 500 mm w drodze łączącej ul. Targową z Letniskową.
Długość zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej wynosi 2.573 m.
Zakres zamówienia obejmuje również budowę przykanalików (odcinki od kanału głównego do granicy działki) w ilości 108 , o łącznej długości 542 m
2. Wybudowanie sieci wodociągowej z przyłączami do granic działek. Sieć wodociągowa wraz z siecią istniejącą będzie tworzyła układ sieci pierścieniowej.
Długość projektowanej sieci wodociągowej z rur PCV wynosi 2.914 m. II.1.4)

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8. I

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, czyli określenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
W części B. załącznika nr 3, należy podać zakres i czynności powierzone podwykonawcom ( jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców.
4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, o której mowa w pkt 3, posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu latach wykonał minimum 1 robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną zamawiający uzna: budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, o długości co najmniej 3000 mb.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

KRYTERIUM OCENY OFERT jest najniższa cena.

Nie będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.

Termin składania ofert: 21.05.2008 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ (172kB) pdf
Załącznik nr 1 (45kB) pdf
Załącznik nr 2 (43kB) pdf
Załącznik nr 3 (53kB) pdf
Załącznik nr 4 (42kB) pdf
Załącznik nr 5 (74kB) pdf
Załącznik nr 5a (78kB) pdf
Dokumentacja projektowa - cz. I (4569kB) pdf
Dokumentacja projektowa - cz. II (4242kB) pdf
Dokumentacja projektowa - cz. III (4379kB) pdf
Dokumentacja projektowa - cz. IV (1214kB) pdf
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (3682kB) pdf
Przedmiar robót (kosztorys ślepy) (1568kB) pdf

Wyjaśnienie treści SIWZ Nr 1
Koronowo 2008-05-12

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie

W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie
Proszę o wyjaśnienie zapisu kosztorysu w poz. 10 (pompowanie wody) czy do kosztorysu należy przyjąć pompę wirnikową – spalinową o wydajności 61-80 m3 /godz. Czy agregat próżniowy o wydajności do 300 m3/godz. ?
Odpowiedź:
Wykonawca do pompowania wody – poz. 10 kosztorysu może zastosować sprzęt, którym dysponuje, który zapewni prawidłowe odwodnienie wykopów.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z poważaniem BURMISTRZ KORONOWA
Stanisław Gliszczyński


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ Nr 2
Koronowo 2008-05-13

W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art.38 ust.1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie
Prosimy o uszczegółowienie następującego zapisu w SIWZ dotyczącego doświadczenia zawodowego oferenta.
„Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ostatnich pięciu latach wykonał minimum 1 robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę zbliżoną zamawiający uzna : budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, o długości co najmniej 3000mb”.
Czy zamawiający wymaga aby w ramach jednego zadania wykonane było 3000mb sieci wodociągowej i 3000 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, czy oferent może wykazać się dwoma zadaniami w których w ramach pierwszego wykonał 3000 mb sieci wodociągowej, a w ramach drugiego 3000 mb sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.

Odpowiedź:
Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej 3000 mb sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ramach jednego zadania, tzn. wykonaniem w ramach jednego zadania 3000 mb sieci wodociągowej i 3000 mb kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Burmistrz Koronowa
Stanisław Gliszczyński

WYJŚNIENIE TREŚCI SIWZ nr 3
Koronowo 2008-05-15

W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art.38 ust.1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), przedstawiam poniższe wyjaśnienia :
Pytanie
W nawiązaniu do odpowiedzi na pytanie z dnia13.05.2008 prosimy o wyjaśnienie, czy inwestor uzna za równoważne z wykonaniem 3000 mb sieci wodociągowej wykonanie co najmniej 3000 mb sieci kanalizacji ciśnieniowej.
Odpowiedź:
Zamawiający nie uzna za równoważne realizacji 3000 mb sieci wodociągowej i realizacji 3000 mb sieci kanalizacji ciśnieniowej.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

BURMISTRZ KORONOWA
Stanisław Gliszczyński
-----------------------------------------------------------------------------
IPR-ZP 341-5/1/08 Koronowo 2008-05-15

Zawiadomienie o wniesieniu protestu


Na podstawie art. 181 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu IPR-ZP 341-5/08 – Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie wpłynął protest złożony przez firmę: Zakład Instalacji Wodno-Kanalizacyjnych i C.O. Wojciech Woźniak, ul. Leszczyńskiego 39, 85-137 Bydgoszcz.

Protestujący wniósł protest wobec specyfikacji istotnych warunków zamówienia na naruszenie, zdaniem Protestującego przez Zamawiającego zapisów art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 2 oraz art. 29 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający, zgodnie z art. 181 ust. 3 wzywa wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu. W załączeniu treść protestu.
Na podstawie art. 180 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje Wykonawców, że przedłuża termin składania ofert do dnia 02.06.2008 r godz. 9:00. Otwarcie ofert 02.06.2008 r. o godz. 9:30.

Treść protestu (119kB) pdf

Koronowo 2008-05-20
ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU

Na podstawie art. 180 ust. 7 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
Odrzucam protest

Zakładu Instalacji Wodno - Kanalizacyjnych i C.O. Wojciech Woźniak z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Leszczyńskiego 39, 85-137 Bydgoszcz, w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego trybie przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie na zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w zakresie spełniania warunku udziału w postępowania – rozdział VI pkt 2 e).
jako protest wniesiony po terminie.

UZASADNIENIE
Zamawiający - Gmina Koronowo wszczął i prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie, na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl oraz opublikował ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 90350-2008 w dniu 30.04.2008 r.
W dniu 14.05.2008 r. do Zamawiającego wpłynął protest Zakładu Instalacji Wodno - Kanalizacyjnych i C.O. Wojciech Woźniak z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Leszczyńskiego 39, 85-137 Bydgoszcz.
Zgodnie z zapisami art. 180 ust.3 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych protest dotyczący postanowień SIWZ wnosi się w terminie 7 dni od zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.

W świetle powyższego zapisu skuteczne wniesienie protestu było możliwe do dnia 07.05.2008 r. do godz. 15 : 30 (godziny pracy Zamawiającego).
Zamawiający zawiadomił Wykonawców o wniesieniu protestu i wezwał Wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesionego protestu, treść protestu wraz z wezwaniem została umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Żaden z wykonawców nie przyłączył się do wskazanego protestu.
Nie mniej jednak Zamawiający nie zgadza się z podniesionymi w proteście zarzutami, które uznaje za bezzasadne, bowiem nie nastąpiły jakiekolwiek naruszenia ustawy Prawo zamówień publicznych.
Protestujący zarzucił Zamawiającemu naruszenie art. 7 ust. 1, art. 22 ust. 2 oraz art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych poprzez postawienie Wykonawcom warunku udziału w postępowaniu potwierdzającego posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego wymagał od Wykonawców wykazania się wykonaniem w ramach jednego zadania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3000 mb sieci wodociągowej i 3000 mb kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej.
Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 Zamawiający jest zobowiązany żądać od Wykonawców potwierdzenia, iż oferenci przystępujący do zamówienia publicznego posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Postawiony przez zamawiającego warunek udziału w postępowaniu jest adekwatny do zakresu zamówienia i ma na celu umożliwienie udziału w postępowaniu takiej grupie podmiotów, która daje gwarancję zrealizowania zamówienia zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego
Na niniejsze rozstrzygnięcie przysługuje odwołanie stosownie do art.184 ustawy Prawo zamówień publicznych.

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Nr IV

Koronowo 2008-05-27
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie.

W związku z zadanym pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art.38 ust.1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), przedstawiam poniższe wyjaśnienia :

Pytanie 1
Czy będą pobierane opłaty za wywóz nadmiaru gruntu z wyporu i wymiany na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz na jaką odległość ? – jeżeli tak to w jakiej wysokości.
Odpowiedź:
Nie będą pobierane opłaty za wywóz nadmiaru gruntu z wyporu i wymiany – w kosztorysie ofertowym należy przyjąć odległość wywozu do 2,5 km.
Pytanie 2
Z jakiej odległości będzie pobierany piasek do podsypek i ewentualnej wymiany gruntu i czyim kosztem będzie zakup piasku do wymiany?
Odpowiedź:
Piasek do posypek i ewentualnej wymiany będzie pobierany z odległości ok. 5 km. Zakup piasku w kosztach wykonawcy.
Pytanie 3
Kto będzie ponosił opłaty za umieszczenie rur w pasie drogowym?
Odpowiedź:
Nie będzie opłat za umieszczenie rur w pasie drogowym – wszystkie drogi są gminne.
Pytanie 4
Czy wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego w drogach miejskich i gminnych – jeśli tak to proszę o podanie obowiązujących stawek.
Odpowiedź:
Wykonawca nie będzie ponosił kosztów zajęcia pasa drogowego w drogach gminnych.
Jednocześnie zamawiający prostuje omyłki pisarskie zawarte w załącznikach 5 i 5a do siwz.
- zapisy dot. określenia przedmiotu umowy mają brzmienie : Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszymy w Koronowie.
- zapisy dot. terminu realizacji zamówienia mają brzmienie : termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się na dzień 31.08.2009 r.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IPR-ZP 341-5/4/08 Koronowo 2008-06-05

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz ofertach odrzuconych

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla osiedla mieszkaniowego Tuszyny w Koronowie wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 4, złożo­ną przez Spółkę z o.o. WIMAR z siedzibą w Koronowie przy ul. Nadrzecznej 24, 86-010 Koronowo.
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu – 1.033.513,90 zł brutto,
Lista Wykonawców oraz streszczenie oceny i porównanie ofert :
Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
Oferta nr 1. - Hydrad-Piła Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych
ul. Kossaka 123, 64-920 Piła - 78,10punktów
Oferta nr 4. - WIMAR Sp. Z o.o. ul. Nadrzeczna 24,86-010 Koronowo - 100 punktów
Oferta nr 5.- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „MEL-KAN” Sp. z o.o., ul. Ossowskiego 26, 86-300 Grudziądz - 97,36 punktów.

Ponadto Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu następujących ofert :

1. Oferta nr 2 – złożona przez Zakład Robót Instalacyjno-Inżynieryjnych Hieronim Gładysz z siedzibą w Złotowie przy ul. Sosnowej 4, 77-400 Złotów jest niezgodna w swej treści z treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zawiera następujące uchybienia :
-w ofercie występują różnice pomiędzy przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym:
1) Pozycja nr 5 – wg przedmiaru robót – umocnienie ścian wykopów liniowych szer. do 1 m w gruntach nawodnionych, grodzicami wbijanymi pionowo gleb. do 3.0 m , grunt kat. III, - 3.402.000 m2.
2) Pozycja nr 6 - wg przedmiaru robót – umocnienie ścian wykopów liniowych szer. do 1 m w gruntach nawodnionych, grodzicami wbijanymi pionowo gleb. do 6.0 m , grunt kat. III, - 2.366.000 m2.
Wykonawca w kosztorysie ofertowym - poz. 5 i 6 dokonał zmiany pozycji przedmiaru poprzez zastosowanie analogii tj. umocnienie ścian wykopów obudowami stalowymi płytowymi typu KRIRGS VERBAU, w poz. 5 do gł. 3.0 m – 3.402 m2 i w pozycji 6 do głębokości 6.0 m - 2.366 m2.
Mając powyższe na uwadze oraz zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzucił powyższą ofertę.
2. Oferta nr 3 – złożona przez Zakład Usług Melioracyjnych i Geodezyjnych z siedzibą w Golubiu Dobrzyniu przy ul. Drwęckiej 9, 87-400 Golub Dobrzyń jest niezgodna w swej treści z treścią SIWZ i zawiera następujące uchybienia :
Do złożonej oferty wykonawca nie załączył zestawienia materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, wymaganego przez Zamawiającego zapisami rozdziału XII pkt 2 SIWZ.
W związku z powyższym oferta wykonawcy jako niezgodna z SIWZ, co skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.




metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (30 kwietnia 2008, 12:10:48)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (5 czerwca 2008, 12:41:11)
Zmieniono: dodano informację o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1278