zamówienie na:

Rozbudowa budynku remizy OSP w Mąkowarsku.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej wartośći określonych na podst. art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 12 maja 2008  09:00
wynik postępowania: Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na postępowanie nie wpłynęła żadna oferta.  




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM w trybie przetargu nieograniczonego
na
rozbudowę budynku remizy OSP w Mąkowarsku.

Numer ogłoszenia w BZP : 79065 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008

Zamawiający
Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo
woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3826400, fax 052 3826401
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Rozbudowa budynku remizy OSP w Mąkowarsku.
Nie przysługuje odwołanie.

Określenie przedmiotu oraz wielkości zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku domu kultury i remizy strażackiej OSP, zlokalizowanej w miejscowości Mąkowarsko, gm. Koronowo. Zadanie obejmuje rozbudowę w formie zabudowy plombowej, polegającej na połączeniu istniejącego budynku Domu Kultury oraz wolnostojącego garażu Ochotniczej Straży Pożarnej Mąkowarsko w jedną bryłę.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
: 45.21.61.21-8, 45.21.61.20-1.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2009.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają warunki dodatkowe :
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej pracy podobnej do objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę podobną Zamawiający uzna : wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem prace budowlane, sanitarne oraz elektryczne na zadaniu o wartości, co najmniej 400.000 zł.
Prace te winny być potwierdzone dokumentami ( np. referencjami) stwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie.
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1) Oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz :
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie , niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie stwierdzające jej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.
5) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz potwierdzeniem ich referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

KRYTERIUM OCENY OFERT jest najniższa cena - cena - 100 %

Nie będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 10. I

Termin składania ofert: 12.05.2008 godzina 09:00,
Miejsce: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo,
pokój nr 10.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe : Przekazanie SIWZ (w wersji papierowej) na wniosek wykonawcy nastąpi za okazaniem lub po przesłaniu faksem na nr 052 3826401 dowodu wpłaty 30,00 zł na konto nr 58 8144 0005 2001 0000 0521 0001 z dopiskiem - SIWZ - remiza Mąkowarsko.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (185kB) pdf
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (390kB) pdf
Dokumentacja projektowa - część I (3651kB) pdf
Dokumentacja projektowa - część II (3032kB) pdf
Przedmiar robót - część I (161kB) pdf
Przedmiar robót - część II (48kB) pdf
Przedmiar robót - część III (302kB) pdf


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (21 kwietnia 2008, 08:28:59)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (12 maja 2008, 14:42:13)
Zmieniono: dodano inf. o unieważnieniu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1008