zamówienie na:

budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym Samociążek w Koronowie

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty określonej art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień pu
termin składania ofert: 8 kwietnia 2008  09:00
wynik postępowania: Koronowo 2008-04-14 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym Samociążek w Koronowie, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 i Nr 170, poz. 1217) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych J. Wizner – R. Zieliński s.c. z siedzibą w Wierzchucinie Królewskim. Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, tj. 96.380,00 zł brutto. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 uPzp przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert: Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych J. Wizner – R. Zieliński86-017 Wierzchucin Królewski - 100 punktów Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe BALSAMul. Kamionka 17, 87-300 Brodnica -83,15 punkty Oferta nr 3 - ELEKTRO-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Ziółkowskiul. Grudziądzka 28, 82-500 Kwidzyn - 97,91 punkty Oferta nr 4 - Zakład Projektowo-Usługowo-Handlowy„ELTEL”Os. Sikorskiego 6/32, 77-300 Człuchów - 76,45 punkty Oferta nr 5 - Instalatorstwo Elektryczne inż. Julian Strzeleckiul. Rzeszowska 3, 85-373 Bydgoszcz - 75,25 punkty Oferta nr 6 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe NOVEL Wacław Nowickiul. Pomianowskiego 47, 86-010 Koronowo - 69,19 punkty  




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym Samociążek w Koronowie
Numer ogłoszenia w BZP : 54837 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008


ZAMAWIAJACY
Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, fax 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym Samociążek w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia określony został szczegółowo w dokumentacji projektowej, stanowiacej załącznik do siwz i obejmuje w szczególności :
1) budowę przyłącza kablowego ze złączem ZK-1a + TL
2) budowę oświetlenia ulicznego obejmującego ułożenie kabli, montaż 36 szt słupów oświetleniowych wraz z oprawami i lampami, opomiarowanie oświetlenia.
3) Uruchomienie wybudowanej linii oświetlenia,
4) Odtworzenie nawierzchni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają warunki dodatkowe :
a) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną zbliżoną, co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Za robotę zbliżoną, co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia zamawiający uzna budowę oświetlenia ulicy, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto;
b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : w tym kierownikiem robót legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych i zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz :
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
c) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców.
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 3), posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie siec, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.
5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżonych, co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) Ofertę cenową, o której mowa w Rozdziale I pkt 3 siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) Odpowiednie pełnomocnictwa
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział III pkt 1 i 2 siwz,
3) Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale IX
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1. 86-010 Koronowo pokój nr 10 /parter/
Cena siwz w wersji papierowej - 30,00 złotych..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1. 86-010 Koronowo pokój nr 10 /parter/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ (149kB) pdf
Załącznik nr 1 (52kB) pdf
Załącznik nr 2 (43kB) pdf
Załącznik nr 3 (52kB) pdf
Załącznik nr 4 (42kB) pdf
Załącznik nr 5 (75kB) pdf
Załącznik nr 5a (78kB) pdf
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (1705kB) pdf
Kosztorys ofertowy (1545kB) pdf
Dokumentacja projektowa cz. 1 (313kB) pdf
Dokumentacja projektowa cz. 2 (1124kB) pdf
Dokumentacja projektowa cz. 3 (941kB) pdf
Dokumentacja projektowa cz. 4 (527kB) pdf

Koronowo 2008-04-10


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie nr 1
Czy w świetle zapisów znowelizowanego art. 30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla :
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002
- studzienek kanalizacyjnych z betonu, wymagania normy PN-EN 1917:2004
Odpowiedź:
Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz projektem budowlanym przy zastosowaniu wyrobów budowlanych spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zmianami). Normy dla wyrobów budowlanych zawartych w pytaniu wykonawcy wymagania te spełniają.
Pytanie nr 2
W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.
Odpowiedź:
W celu potwierdzenia zastosowania przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia wyrobów budowlanych zgodnych z przepisami ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz ustawą o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) Wykonawca podczas odbioru końcowego zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu operat końcowy, w którym będą ujęte wszystkie wbudowane urządzenia i materiały wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie tych urządzeń i materiałów do obrotu zgodnie z wymienionymi powyżej ustawami oraz gwarancji producentów na użyte materiały i zamontowane urządzenia i sprzęt.
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Inwestor będzie sprawował nadzór i kontrolował wbudowywane przez Wykonawcę elementy przedmiotu zamówienia.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.



Koronowo 2008-04-14

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy Placu Zwycięstwa 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na budowę oświetlenia ulicznego na osiedlu mieszkaniowym Samociążek w Koronowie, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 i Nr 170, poz. 1217) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę

– Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych J. Wizner – R. Zieliński s.c. z siedzibą w Wierzchucinie Królewskim.

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, tj. 96.380,00 zł brutto.


Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 uPzp przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Oferta nr 1. Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych J. Wizner – R. Zieliński 86-017 Wierzchucin Królewski - 100 punktów,

Oferta nr 2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe BALSAM ul. Kamionka 17, 87-300 Brodnica - 83,15 punkty,

Oferta nr 3. ELEKTRO-BUD Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Ziółkowski ul. Grudziądzka 28, 82-500 Kwidzyn - 97,91 punkty,

Oferta nr 4. Zakład Projektowo-Usługowo-Handlowy „ELTEL” Os. Sikorskiego 6/32, 77-300 Człuchów -76,45 punkty,

Oferta nr 5. Instalatorstwo Elektryczne inż. Julian Strzelecki ul. Rzeszowska 3, 85-373 Bydgoszcz - 75,25 punkty,

Oferta nr 6. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe NOVEL Wacław Nowicki ul. Pomianowskiego 47, 86-010 Koronowo - 69,19 punkty.


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (18 marca 2008, 12:57:12)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (14 kwietnia 2008, 09:19:03)
Zmieniono: dodano inf.o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1162