zamówienie na:

remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej progów określonych art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 5 marca 2008  09:00
wynik postępowania: ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy ul. Plac Zwycięstwa 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 i Nr 170, poz. 1217) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – Zakład Usług Komunalnych inż. Roman Pilarski z siedzibą w Nakle przy ul. Pocztowej 3/9, 89-100 Nakło. Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, tj. 460,55 zł brutto, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.  




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego

na :
remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 29774 - 2008;
data zamieszczenia: 13.02.2008


ZAMAWIAJACY : Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3826400, fax 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gminy Koronowo w roku 2008.
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.


Informacja na temat wadium: nie dotyczy.


WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :

1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w ostatnich 3 latach, co najmniej 1 zamówienie na roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają co najmniej 5 pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym 1 pracownik nadzoru, posiadający wymagane przepisami ustaw - zwłaszcza ustawą Prawo budowlane - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.


4) udzielą, co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonane roboty;


5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,


6) przyjmują warunki umowy, w tym płatności określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz.;

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.13 niniejszej SIWZ.

Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia :

- wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru),

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert],

- oświadczenie że, Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. [na formularzu ofertowym];

- wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat (rozpoczęcie i zakończenie w latach 2005 - 2007 ( co najmniej 1 zamówienie odpowiadające charakterowi zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 2 ).

- dane pracownika nadzoru, który będzie uczestniczył w zamówieniu wraz potwierdzeniem posiadania wymaganych kwalifikacji w branży drogowej (załączyć uprawnienia)

- oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy. [na formularzu ofertowym];

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
Termin składania ofert: 05.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10..
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (144kB) pdf
projekt umowy (82kB) pdf

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (13 lutego 2008, 13:22:01)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (6 marca 2008, 08:24:44)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1294