

Informacja o sposobie wpisania się do rejestru wyborców
Na podstawie
art. 19 § 1 Kodeksu wyborczego - wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy bez
zameldowania na pobyt stały, wpisywani są do rejestru wyborców, jeżeli złożą w
tej sprawie pisemny wniosek.
Do wniosku należy załączyć:
- pisemną deklarację, w której podaje się obywatelstwo oraz adres stałego zamieszkania na terenie gminy,
- kserokopię
ważnego dokumentu tożsamości (dowód osobisty bądź paszport).
W celu przyspieszenia procedury wyjaśniającej, tj. potwierdzenia stałego
zamieszkiwania wnioskodawcy pod deklarowanym adresem, należy dołączyć (w miarę
możliwości), np.:
- akt własności lokalu (jeśli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- decyzję o naliczeniu wysokości podatku od nieruchomości za bieżący rok (jeżeli wnioskodawca jest właścicielem lokalu, w którym zamieszkuje),
- deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- imienne rachunki za media (prąd, Internet, telefon, woda, śmieci itp.),
- imienne decyzje, umowy (decyzje z MGOPS, ubezpieczenie itp.),
- umowę najmu lokalu,
- oświadczenie o stałym zamieszkiwaniu pod wskazanym we wniosku adresem poświadczone przez wnioskodawcę oraz właściciela lokalu bądź sołtysa wsi,
- oświadczenie o miejscu zatrudnienia, adresie szkoły, do której uczęszczają dzieci itp.,
- wszelkie inne dokumenty potwierdzające fakt stałego zamieszkiwania wnioskodawcy pod wskazanym adresem na terenie gminy Koronowo.
Miejsce składania wniosków:
Urząd Miejski w
Koronowie
ul. Pomianowskiego 1 – Stanowisko ds. Dowodów Osobistych pokój nr 20
tel. 52 382 64 64
w godzinach:
- poniedziałek, środa, czwartek – 7.30 – 15.30
- wtorek – 7.30 – 17.00
- piątek – 7.30 – 14.00
metryczka
Wytworzył: Zespół ds. przeprowadzenia wyborów (7 maja 2019)
Opublikował: Mariusz Frelke (7 maja 2019, 14:26:42)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 109