Wykaz dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - postanowienia Burmistrza Koronowa



Koronowo, dnia 12.01.2007r.
OŚ-0312-3/3/06

INFORMACJA
BURMISTRZA KORONOWA
Na podstawie art. 19 ust 2 pkt. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. Nr 129, poz. 902 ze zm.)

informuję,
że w publicznie dostępnym wykazie dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie prowadzonym przy Stanowisku ds. Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Koronowie, Pl. Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pok. nr 28, tel. 052 38 22 231 wew. 349 zarejestrowano, wydane w roku 2005 i 2006, postanowienia Burmistrza Koronowa o obowiązku sporządzenia raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko i jego zakresu na terenie Gminy Koronowo.



Burmistrz Koronowa
/-/ mgr Stanisław Gliszczyński




Wytworzył: Urszula Dufka (12 stycznia 2007)
Opublikował: Urszula Dufka (12 stycznia 2007, 13:23:01)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1263

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij