zamówienie na:

Sprzedaż majątku ruchomego: Autobus CBY 2043, Peugeot, Star 200, Naczepa,

zamawiający: Sprzedajacy-Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Sprzedaż majątku ruchomego
nr sprawy: ZP.233.3.2016
wartość: Szacunkowa wartość rynkowa
termin składania ofert: 3 listopada 2016  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWYM
NA SPRZEDAŻ MAJĄTKU RUCHOMEGO

I. Organizator przetargu-Sprzedający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo www.bip.koronowo.pl

II. Przedmiot sprzedaży:
1. AUTOBUS AUTOSAN typ A10-12T CBY 20430
 nr identyfikacyjny VIN: SUALD4MFPVS620039
 rok produkcji:1997
 data pierwszej rejestracji: 27.11.1997 r.
 termin następnego badania technicznego:
 silnik: typ OM401, układ 6VTI
 moc (KW/KM) – 213/290
 pojemność (cm3) - 9570
 skrzynia biegów - marka: FPS, typ: TS6-120
 ogumienie 11R 22,5
 liczb miejsc siedzących (osób) - 47
 maksymalna masa całkowita (kg) - 16000

cena minimalna: netto – 4 500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) + Vat 23%

Opis stanu technicznego:
Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek płynu chłodzącego, paliwa, oleju, brudny, ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami metalu. W celu odtworzenia właściwości  użytkowych silnik wymaga przeprowadzenie naprawy o średnim zakresie.
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne – zużycie bieżnika ca 60%,  bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie wracają koła do jazdy na wprost, nadmierne luzy na łożyskach kół lub niewyważenie kół. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania brak równomierności hamowania nie równomierny rozkład sił na lewe i prawe koło osi tylnej, układ kierowania nadmierny luz sumaryczny układu, nadmierne luzy w połączeniach drążków układu, głowiczkach. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie autobusu - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Wyposażenie dodatkowe funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Oblachowanie ścian bocznych, nadproża, błotniki, ramki okienne, skorodowane. Uszczelki zużyte (zbutwiałe). Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne  zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie. Autobus model H10 i A10 produkowane do2001 roku zaliczamy do pojazdów o niskiej trwałości: ponieważ poziom technologiczny nie zapewniał osiągania przebiegów normatywnych  zbliżonych do innych pojazdów światowych producentów o podobnym przeznaczeniu.   

2. Samochód ciężarowy marka PEUGEOT, typ Partner 1,9D
producent Polska, Sanok
nr identyfikacyjny VIN: VF35FDJYE60115443
rok produkcji: 1998 nr rejestracyjny CBY 60EK
silnik: typ XUD9A, rodzaj diesel, pojemność(cm3) 1905, moc KW/KM 51/70,usytuowanie silnika z przodu, poprzecznie, umiejscowienie wałka rozrządu S0HC/OHC, układ cylindrów rzędowy, liczb cylindrów (szt.)                                     4, typ wytrysku pośredni, ogumienie 175/70  R 14T,
rodzaj hamulców: przód tarczowe, tył bębnowe,
zawieszenie: przód kolumny McPhersona, tył  belka z drążkami skrętnymi,
masa własna (kg) 1185, dopuszczalna ładowność (kg) 655, maksymalna masa całkowita (kg) 1840,
data pierwszej rejestracji pojazdu 31.07.1998 r.

cena minimalna: netto – 2 500,00 (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) + Vat 23%

Opis stanu technicznego:

Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju. Naturalne zużycie starzeniowe. W celu odtworzenia właściwości  użytkowych silnik wymaga przeprowadzenie naprawy o średnim zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania:
 - hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem,
 - hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju.
Naturalne zużycie starzeniowe. W celu odtworzenia właściwości użytkowych układ napędowy wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne, zużycie bieżnika ca 60%, bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania i kierowania funkcjonują poprawnie. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie samochodu - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Osprzęt dodatkowy funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji, lokalne z ubytkami materiału. Oblachowanie ścian bocznych, nadproża, błotniki, ramki okienne, skorodowane. Uszczelki zużyte (zbutwiałe).Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne  zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Występują lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.

3. Samochód asenizacyjny Star 200
nazwa  Samochód ciężarowy, model ASENIZACYJNY, marka Star typ 200, producent Fabryka Samochodów Ciężarowych – Starachowice, nr rejestracyjny CBY  FE39, nr fabryczny 57955, rok produkcji                                               1987, maksymalna masa całkowita (kg) 10770, liczba osi 2,
silnik : wysokoprężny, górnozaworowy, czterosuwowy z zapłonem samoczynnym,  typ 359M, liczba cylindrów (szt.) 6, układ cylindrów rzędowy, pionowy, pojemność skokowa (dm3) 6842, moc maksymalna (kW/KM) 110/150
układ kierowniczy: typ przekładni ZF8060 śrubowo- kulkowa o wspomaganiu hydraulicznym wewnętrznym,
pompa: typ PZK5 -12B zębata, kolumna kierownicy dwuczęściowa, z dwoma przegubami krzyżakowymi, skrzynia biegów: mechaniczna z kołami zębatymi nieprzesuwanymi częściowo synchronizowana, typ S5-45, ilość biegów 5, biegi synchronizowane  II.III.IV.V, rodzaj uzębień koła zębate o zębach skośnych w pozostających w stałym zazębieniu,                  
ogumienie : przód pojedyncze, wymiary: tył 8,25 x 20˝, kola bliźniacze 8,25 x 20˝, wymiary obręczy 6,5x20˝, masa własna pojazdu (kg) 4070, masa własna zbiornika aseniza.(kg) 1780, pojemność zbiornika aseniza.(l) 4500, data pierwszej rejestracji 14.12.1987r. pojazd posiadał ważny przegląd techniczny do 20.11.2015 r.
dowód rejestracyjny: seria dowodu rejestracyjnego DR/BAG  nr  4295719, pompa wtryskowa z mechanicznym dwuzakresowym regulatorem prędkości kątowej, układ smarowania  mieszany, obiegowy pod ciśnieniem za pomocą zębatej pompy olej, układ chłodzenia przymusowe, wodą lub specjalnym płynem, masa własna (kg) 4070

cena minimalna: netto – 2 400,00 (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) + Vat 23%

Opis stanu technicznego:

Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju, ciśnienie oleju niskie, zazębienie rozrusznika z pierścieniem koła zamachowego hałaśliwe, wyraźne, wyczuwalne zmniejszenie mocy silnika, ogniska korozji wżerowej z ubytkami materiału. Wyciek oleju z uszczelnienie silnika i skrzyni biegów. Naturalne zużycie starzeniowe.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania: mechanizm zmiany biegów – wypracowany, hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem, hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju. Zwiększone luzy międzyzębowe kół przekładniowych. Naturalne zużycie starzeniowe.
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne, zużycie bieżnika ca 60%, bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone, luźne tulejki resursu w uchu pióra. Obręcze tarcz kół jezdnych pogięte, na całym obwodzie. Ogniska korozji wżerowej z ubytkami materiału. Nadmierne luzy w układzie kierowniczy, nadmierne luzy na osi przedniej. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania – działanie zbyt powolne. Pedał lekko dochodzi do oporu, hamulce działają nierównomiernie z przerwami. Układ kierowania – drgania obwodowe koła kierownicy. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności  funkcjonowania. Ogniska korozji wżerowej z ubytkami materiału. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.  
Kabina kierowcy - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Osprzęt dodatkowy funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji z ubytkami materiału. Oblachowanie  boczne kabiny i błotniki, przerdzewiałe, nadkola kabiny skorodowane, podszycie szyny przedniej miejscowo skorodowane, zamki i zawiasy drzwi nadmiernie zużyte, obicia tapicerskie porozrywane i poprzecierane, tapicerka boków drzwi porozrywana, podsufitówka popękana i poplamiona, liczne odpryski lakieru kabiny, pokryte korozja, lakier zmatowiały na całej powierzchni.  Naturalne  zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Zbiornik i kompresor - Stan techniczny i zużycie naturalne odpowiednie  do zużycia okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności działania. Zbiornik powierzchniowy- skorodowany z ubytkami materiału. Wyciek oleju. Naturalne zużycie starzeniowe.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Występują lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału.
Kompresor rotacyjny - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.
Zbiornik 4500 L - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności funkcjonowania. Występują ogniska  korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.

4. Naczepa ciężarowa
nazwa  Naczepa ciężarowa, przeznaczenie wywóz śmieci, typ ASCA, model S33  822, nr identyfikacyjny VIN VGTS338221S950102, rok produkcji 1995, nr rejestracyjny CBY  EY 96, masa własna(kg) 13000, maksymalna masa całkowita (kg) 34000, dopuszczalna ładowność (kg) 2100, data pierwszej rejestracji pojazdu 26.10.1995 r., pierwsza rejestracja pojazdu  w kraju 20.09.2010 r., data ostatniego przeglądu technicznego 09.06.2014 r., dowód rejestracyjny: seria DR/BA nr 1437742

cena minimalna: netto – 8 900,00 (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych) + Vat 23%

Opis stanu technicznego:

Rama z osprzętem - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału.
Zespół urządzenia wypychowego - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.
Układ jezdny - Ogumienie – zużycie bieżnika ca 60%, popękane, pocięte. Tarcze kół bez widocznych uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.
Zespół napędu - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.
Skrzynia ładunkowa - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Powłoka malarska skrzyni ładunkowej zmurszała i popękana. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Instalacja elektryczna popękana, poprzecierana osłony przewodów hydrauliki popękane. Naturalne zużycie starzeniowe.
Ocena ogólna - Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Podstawowe zespoły funkcjonalne. Powłoka malarska skrzyni ładunkowej zmurszała i popękana. Lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Naturalne zużycie starzeniowe.

III. Uwaga!!! Ocena stanu technicznego nie stanowi ekspertyzy technicznej
Przedmiot przetargu można oglądać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w  Koronowie Al. Wolności 4 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 12.00 tel. 52-5860-408 lub 52- 5860-409
1. Termin składania ofert upływa 03.11.2016 r. o godz. 9:00
2. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej      i Mieszkaniowej ul. Al. Wolności 4 w Koronowie do dnia 03.11.2016 r. godz. 9:00.
3. Koperta powinna być oznaczona „OFERTA NA ZAKUP, ...............................................                                             (wskazanie środka transportowego)     
(Autobus CBY 2043, Peugeot, Star 200, Naczepa,)
4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium do dnia 02.11.2016 r. w wysokości
- Autobus Autosan CBY 20430 – 400,00 zł
- Samochód Peugeot Partner – 250 zł
- Samochód Star 200 – 200,00 zł
- Naczepa ciężarowa – 800,00 zł
5. Wadium należy wpłacić do dnia 02.11.2016 r. w kasie Zakładu lub przelewem na konto 95 8144 0005 2001 0000 1805 0001. Wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia lub zwrócone w ciągu 3 dni. W przypadku wyboru oferenta z najkorzystniejszą ofertą, który w terminie nie zapłaci pozostałej kwoty, wadium przepada.
6. Nabywca może złożyć ofertę na wszystkie lub na poszczególne składniki majątku ruchomego.
7. Oferta powinna zawierać:
* dane osobowe oferenta
* proponowaną cenę netto określoną w złotych
* oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin
* sposób kontaktu z oferentem
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11.2016 r. o godz. 9.15
9. Wyłoniony w drodze przetargu kandydat na nabywcę jest zobowiązany w terminie do 7 dni, licząc od daty rozstrzygnięcia przetargu dokonać wpłaty ceny ustalonej w przetargu na konto 95 8144 0005 2001 0000 1805 0001
10. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
11. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:
* została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta który nie wniósł wadium
* nie zawiera danych, o których mowa w pkt. 7, lub jest niekompletna, nieczytelna lub budząca inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
12. Kryterium wyboru oferty: cena 100%
13. Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu, zmiany ogłoszenia o przetargu, a także zmianę warunków przetargu, jak również odwołanie przetargu oraz jego warunków bez podania przyczyn.
druki do pobrania (263kB) pdf

Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

           
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż na podstawie § 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe komisja przetargowa dokonała wyboru nabywców, którzy złożyli oferty z najwyższą cenę kupna majątku ruchomego:

1. AUTOBUS AUTOSAN typ A10-12T CBY 20430 – 5 050,00 zł netto Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowo – Handlowe B.B. - TRANS, 36-106 Trzęsówka 13
2. Samochód ciężarowy marka PEUGEOT – brak ofert
3. Samochód asenizacyjny Star 200 – 3 888,00 zł netto ŻWIREX–I H. Kułacz Ul. Rynek 25, 37-464 Stalowa Wola
4. Naczepa ciężarowa – 10 366,00 zł netto ŻWIREX – I H. Kułacz Ul. Rynek 25, 37-464 Stalowa Wola



Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Oferta nr 1.
Nazwa i adres oferenta: DJ. Met. – Józef Olak, ul. Krzywa 34, 37-450 Stalowa Wola – ofert nie wpłacił wadium

Oferta nr 2.
Nazwa i adres oferenta: ŻWIREX – I H. Kułacz Ul. Rynek 25, 37-464 Stalowa Wola
Autobus Autosan – cena minimalna 4 500,00 zł netto, cena oferowana 4 880,00 zł netto
Samochód Star 200 – cena minimalna 2 400,00 zł netto, cena oferowana 3 888,00 zł netto
Naczepa ciężarowa – cena minimalna 8 900,00 zł netto, cena oferowana 10 366,00 zł netto

Oferta nr 3.
Nazwa i adres oferenta: Zakład Handlowo – Usługowy SAB Garczegorze 38/2, 84-351 Nowa Wieś Lęb.
Autobus Autosan – cena minimalna 4 500,00 zł netto, cena oferowana 4 680,00 zł netto
Samochód Star 200 – cena minimalna 2 400,00 zł netto, cena oferowana 2 720,00 zł netto

Oferta nr 4.
Nazwa i adres oferenta: Handel i Usługi, Małgorzata Tkaczyk, ul. Wł Jagiełły 5, 87-617 Bobrowniki
Autobus Autosan – cena minimalna 4 500,00 zł netto, cena oferowana 4 666,67 zł netto
Pozostałe pozycje oferent nie wpłacił wadium

Oferta nr 5.
Nazwa i adres oferenta: ŻWIREX – I H. Kułacz Ul. Rynek 25, 37-464 Stalowa Wola
Autobus Autosan – cena minimalna 4 500,00 zł netto, cena oferowana 5 050,00 zł netto

Dziękujemy za udział w przetargu, a nabywcom których oferty wygrały gratulujemy.

W sprawie odbioru przedmiotów przetargu prosimy o kontakt z Wydziałem Transportu
tel. 52-58-60-408 lub 52-58-60-409                              
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (20 października 2016, 12:28:40)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (4 listopada 2016, 11:15:39)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 615