zamówienie na:

opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. urządzenie terenu rekreacyjno – sportowego na działce oznaczonej nr 96/42 w m. Stopka gm. Koronowo

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: IPP.271.29.2016
wartość: poniżej 30.000 euro
termin składania ofert: 6 lipca 2016  09:00
wynik postępowania: umieszczono poniżej 





IPP.271.29.2016 r.                                                            Koronowo, dnia 28.06.2016 r.
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro

 
 
            Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadania pn. urządzenie terenu rekreacyjno – sportowego na działce oznaczonej nr 96/42 w m. Stopka gm. Koronowo.
Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowanie.                                                  
 
1. Opis inwestycji:
Ogrodzenie terenu rekreacyjno-sportowego od strony drogi wjazdowej na osiedle mieszkaniowe pozostawiając część terenu jako dojazd do garaży usytuowanych przy granicy
z działką oznaczoną nr ewid. 96/26 i ułożenie na istniejących chodnikach wykonanych z tłucznia masy bitumicznej. W projektowanym ogrodzeniu placu zabaw przewidzieć furtkę i bramę wjazdową. W projekcie zagospodarowania przewidzieć miejsca na ustawienie grilla przenośnego, stołów i ławeczek. Zaprojektować miejsce na ustawienie przenośnego podestu dla orkiestry. Zaprojektować miejsca na ustawienie urządzeń siłowni napowietrznej
wg. możliwości i odpowiedniej powierzchni jak: orbitrek, wyciąg górny, rower, biegacz, krzesło fit B01, prasa nożna. Dla istniejącej konstrukcji usytuowanej przy byłym zbiorniku p-poż.
od strony północno – wschodniej zaprojektować jego przykrycie elementami drewnianymi zabezpieczonymi środkami konserwującymi i podest ten zabezpieczyć balustradą o wysokości 1,10m. Zaprojektować ustawienie przy ścieżkach rekreacyjnych latarni parkowych, ławeczek
i koszy na śmieci. Zaprojektować miejsce dla ustawienia tablicy z regulaminem. W razie możliwości terenowej przewidzieć park linowy dla młodzieży. Przewidzieć bagrowanie byłego basenu p-poż. bez używania materiałów budowlanych dla wzmocnienia skarp tego basenu.
 
Wszelkie roboty prowadzić oraz usytuować ustawienie elementów sportowych na gruncie stanowiącym nieużytki.
 
Zakres opracowania:
1. projekt budowlany – 4 egz.  
2. przedmiar robót i kosztorys inwestorski – 2 egz.
3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz.
4. wymagane uzgodnienia
5. mapa syt.-wys. do celów projektowych
6. całość opracowania w wersji elektronicznej na nośniku CD, w formacie .pdf – 2 egz.
7. uzyskanie stosownych decyzji w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia przez właściwy organ administracji budowlanej dla robót nie wymagających uzyskania tego pozwolenia.
 
2. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map do celów projektowych (w przypadku konieczności), uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień projektu budowlanego z gestorami sieci oraz jednostkami opiniującymi i uzgadniającymi, uzyskanie stosownych decyzji w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia przez właściwy organ administracji budowlanej dla robót nie wymagających uzyskania tego pozwolenia.
3. W trakcie wykonywania opracowania projektowego Wykonawca zobowiązany jest
do współpracy z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego
w Koronowie. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych
do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego zakresu robót ujętych
w opracowaniu.
4. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień
i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie
za jego wykonanie.
5. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa
do reprezentowania  przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym koncepcję projektu budowlanego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert: cena 100 %, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury końcowej
– po wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
8. Termin wykonania zamówienia:  do dnia 30 października 2016 r.
9. Informacje dodatkowe.
1) Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać
za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskiej organy normalizacyjne. W przypadku braku powyższych uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne.
2) Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w  szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.
Dz.U. z 2015 r., poz. 2164),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego
(Dz. U. z 2013 r. 1129 ze zm.),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130,
poz. 1389 ze zm.).
10. Do oferty /wg wzoru zamawiającego-załącznik nr 1/ należy dołączyć:
1) oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego pisma,
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
11. Uprzejmie prosimy o przedstawienie pisemnej oferty. Ofertę należy złożyć w kopercie, oznaczonej następująco: „Oferta przetargowa na opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej  zadania pn. utworzenie terenu rekreacyjno – sportowego Stopka”
Ofertę należy złożyć do dnia 06.07.2016 r. do godz. 9:00  w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo – sekretariat pokój nr 13 /I piętro/.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty e-mailem na adres: maria.klapczynska@um.koronowo.pl.
 
                                                                          BURMISTRZ KORONOWA
                                                                                                    Stanisław Gliszczyński

 
 
Załączniki:
Zapytanie ofertowe (1604kB) pdf
1. Formularz ofertowy (365kB) pdf
2. Oświadczenie (219kB) pdf




IPP.271.29.1.2016                                                                Koronowo, 06.07.2016 r.
 
 
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
 
 
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn. urządzenie terenu rekreacyjno – sportowego na działce oznaczonej nr 96/42 w m. Stopka gm. Koronowo.
 
Postępowanie unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający
nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą
do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.


                                                                                              BURMISTRZ KORONOWA
                                                                                                Stanisław Gliszczyński






metryczka


Odpowiada za treść: Maria Klapczyńska
Opublikował: Maria Klapczyńska (28 czerwca 2016, 16:16:07)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (8 lipca 2016, 08:33:15)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 449