zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu wokół świetlicy wiejskiej w sołectwie Stary Dwór polegającego na budowie budynku gospodarczego i urządzeniu strefy FITNESS na działce oznaczonej nr ewid. 277/4 we wsi Stary Dwór gm. Koronowo

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: IPP.271.28.2016
wartość: poniżej 30.000 euro
termin składania ofert: 6 lipca 2016  09:00
wynik postępowania: umieszczono poniżej 





IPP.271.28.2016 r.                                                              Koronowo, dnia 28.06.2016 r.
 
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro

 
 
            Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu wokół świetlicy wiejskiej
w sołectwie Stary Dwór polegającego na budowie budynku gospodarczego i urządzeniu strefy FITNESS na działce oznaczonej nr ewid. 277/4 we wsi Stary Dwór gm. Koronowo.

Prosimy o dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wymienione powyżej opracowanie.                                                 

 
1. Opis inwestycji:
Obiekt gospodarczy konstrukcji stalowej z dachem jednospadowym kryty blachą trapezową lub falistą, dobudowany do ściany bocznej budynku świetlicy wiejskiej od strony północno – wschodniej. Wymiary obiektu 4,40m x 5,00m  co daje powierzchnię zabudowy 22,0 m2 określoną w decyzji o warunkach zabudowy wydanej przez Burmistrza Koronowa z dnia 14.06.2016 r. znak IPP-PP.6730.68.2016, stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania. Wysokość obiektu do 3,00m (szerokość projektowanego obiektu należy dostosować do wyników pomiaru i sprawdzeń szerokości, którą określi geodeta opracowujący mapę sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych). Natomiast w razie konieczności Gmina Koronowo wystąpi do Starosty Bydgoskiego stosownie do art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 poz. 290) o odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych stosownie do art. 7 tegoż prawa. W elewacji frontowej obiektu należy przewidzieć drzwi o szerokości 1,20 m jako dwuskrzydłowe (0,80m + 0,40 m). Opracowanie mapy syt.-wys. do celów projektowych należy do projektanta. Projekt zagospodarowania działki należy uzgodnić z gestorami uzbrojenia terenu przy wschodniej granicy działki przebiega napowietrzna izolowana linia telefoniczna oraz przyłącze energetyczne do budynku świetlicy 230/400V jako linka fińska. W przypadku negatywnego uzgodnienia usytuowania obiektu, szerokość jego należy dostosować w ten sposób, aby odległość od granicy działki oznaczonej nr ewid. 278 wyniosła 1,50m.
W uzgodnieniu z projektantem i sołtysem wsi na terenie obecnego trawnika przy północno – wschodniej granicy działki przewidzieć miejsce na zlokalizowanie urządzeń: siłownia zewnętrzna tj. biegacz, biegacz - rower, motyl – stosownie do katalogu AVIS – ekologiczne place zabaw.
 
Zakres opracowania:
1. projekt budowlany – 4 egz.  
2. przedmiar robót i kosztorys inwestorski – 2 egz.
3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz.
4. wymagane uzgodnienia
5. mapa syt.-wys. do celów projektowych
6. całość opracowania w wersji elektronicznej na nośniku CD, w formacie .pdf – 2 egz.
7. uzyskanie decyzji o  pozwoleniu budowlanym z właściwego organu administracji budowlanej

2. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map do celów projektowych (w przypadku konieczności), uzyskania wszystkich niezbędnych opinii
i uzgodnień projektu budowlanego z jednostkami opiniującymi i uzgadniającymi.
3. W trakcie wykonywania opracowania projektowego Wykonawca zobowiązany jest
do współpracy z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego
w Koronowie. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych
do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Planowania Przestrzennego zakresu robót ujętych
w opracowaniu.
4. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień
i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie
za jego wykonanie.
5. Zamawiający udzieli wykonawcy zamówienia, pełnego pełnomocnictwa
do reprezentowania  przed organami opiniującymi, wydającymi decyzje oraz zgody.
Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym koncepcję projektu budowlanego w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert: cena 100 %, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę ryczałtu rozliczonego na podstawie faktury końcowej
– po wykonaniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
8. Termin wykonania zamówienia:  do dnia 30 października 2016 r.
9. Informacje dodatkowe.
1) Przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowo – przedmiarowej należy opisać za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskiej organy normalizacyjne. W przypadku braku powyższych uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne.
2) Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w  szczególności z przepisami:
a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.
Dz.U. z 2015 r., poz. 2164),
c) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 ze zm.),
d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego
(Dz. U. z 2013 r. 1129 ze zm.),
e) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130,
poz. 1389 ze zm.).
10. Do oferty /wg wzoru zamawiającego-załącznik nr 1/ należy dołączyć :
1) oświadczenie wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego pisma,
2) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
11. Uprzejmie prosimy o przedstawienie pisemnej oferty. Ofertę należy złożyć w kopercie, oznaczonej następująco: „Oferta przetargowa na opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej  zadania pn. Budowa budynku gospodarczego w m. Stary Dwór”
Ofertę należy złożyć do dnia 06.07.2016 r. do godz. 9:00  w Urzędzie Miejskim
w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo – sekretariat pokój nr 13 /I piętro/.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty e-mailem na adres: maria.klapczynska@um.koronowo.pl.

                                                                                               BURMISTRZ KORONOWA
                                                                                                Stanisław Gliszczyński 
 
 
Załączniki:
Zapytanie ofertowe (1639kB) pdf
1. Formularz ofertowy (365kB) pdf
2. Oświadczenie (219kB) pdf
3. Decyzja o warunkach zabudowy IPP-ZP.6730.68.2016 (4912kB) pdf



IPP.271.28.1.2016                                                                     Koronowo, 06.07.2016 r.
 
 
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
 
 
Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu wokół świetlicy wiejskiej w sołectwie Stary Dwór polegającego na budowie budynku gospodarczego i urządzeniu strefy fitness na działce oznaczonej
nr ewid. 277/4 we wsi Stary Dwór gm. Koronowo
 
Postępowania unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający
nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą
do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.


                                                                            BURMISTRZ KORONOWA
                                                                             Stanisław Gliszczyński


metryczka


Odpowiada za treść: Maria Klapczyńska
Opublikował: Maria Klapczyńska (28 czerwca 2016, 16:07:45)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (8 lipca 2016, 08:11:55)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 541