zamówienie na:

Przetarg nieograniczony naprzebudowę ul. Władysława Łokietka w Koronowie wraz z wymianą uzbrojenia technicznego.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPP-ZP.271.1.2016
wartość: poniżej 5.225.000 euro
termin składania ofert: 16 lutego 2016  09:00
wynik postępowania: zamieszczono w zakładce rozstrzygnięcie przetargu 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
przebudowę ul. Władysława Łokietka w Koronowie wraz z wymianą uzbrojenia technicznego.

Numer ogłoszenia w BZP: 10829 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Władysława Łokietka w Koronowie wraz z wymianą uzbrojenia technicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa ul. Władysława Łokietka w Koronowie
wraz z wymianą uzbrojenia technicznego na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Bydgoskiej, polegająca na wykonaniu rozbiórek istniejących nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów
i wykonaniu nowych nawierzchni, zabezpieczeniu istniejących sieci energetycznych, a także wykonaniu przebudowy kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z przyłączami.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- odtworzenie trasy punktów wysokościowych,
- rozebranie krawężników, nawierzchni z kostki betonowej, nawierzchni z betonu i mieszanek mineralno-bitumicznych oraz podbudowy z kruszywa wraz z wywozem gruzu na teren Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej przy ul. Aleje Wolności 4 w Koronowie,
- demontaż studni rewizyjnej oraz rurociągu betonowego kanalizacji sanitarnej,
- demontaż studzienek ściekowych,
- demontaż rurociągu z tworzyw sztucznych oraz przyłączy wodociągowych,
- demontaż hydrantu podziemnego,
- wywóz i utylizacja materiałów po zdemontowanych rurociągach,
- zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniu wydanym przez ENEA Operator Sp. z o.o.,
- regulacja włazów kanalizacyjnych, zaworów, skrzynek, zasuw oraz hydrantów i wpustów deszczowych,
2) roboty ziemne:
- wykopy dla rurociągów, umocnienie ścian pionowych palami szalunkowymi stalowymi,
- dowóz piasku,
- zasypanie wykopów piaskiem i częściowo ziemią z wykopów, wywóz nadmiaru gruntu,
- demontaż i ponowny montaż konstrukcji podwieszeń rurociągów i kanałów,
- odwodnienie wykopów za pomocą zestawu igłofiltrów,
3) roboty sanitarne:
- budowa nowego wodociągu Ø 225 mm dł. 92,0 m wraz z przyłączami Ø 50 mm dł. 9,0 m oraz hydrantem DN 80 mm, oznakowanie trasy taśmą ostrzegawczo-lokalizacyjną z drutem sygnalizacyjnym,
- budowa nowej kanalizacji sanitarnej Ø 200 mm dł. 77,50 m oraz studzienki 1200 mm,
- montaż studzienek ściekowych ulicznych Ø 500 mm,
4) roboty drogowe:
- wykorytowanie, wywóz gruntu, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod jezdnię, wjazdy
i chodniki,
- wykonanie podbudowy pomocniczej,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szer. 3,50 m (lokalnie 5,60 m) z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej o szer. od 1,30m do 2,50m,
- ułożenie krawężników i obrzeży betonowych z wykonaniem ław betonowych z oporem,
na podsypce cementowo-piaskowej,
5) Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu uzgodnionego przez odpowiednie organy, montaż tymczasowych znaków drogowych (należy zapewnić dojazd
do ul. Bydgoskiej),
6) Wykonawcę obowiązuje pisemne powiadomienie o rozpoczęciu prac ENEA Operator
Sp. z o.o. z 14- dniowym wyprzedzeniem i zastosowanie się do wytycznych z protokołu
z narady koordynacyjnej.
II.1.5) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej
niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
II.1.7) Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej.
II.1.8) Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie najważniejsze roboty budowlane o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto.
Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna budowę lub przebudowę drogi obejmującą swym zakresem roboty polegające na budowie lub przebudowie infrastruktury technicznej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej:
1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
 budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
2) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
 w postępowaniu należy przedłożyć:
-  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 siwz).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
4) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena – 90%
- Okres gwarancji i rękojmi – 10%
IV.2.2)  Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej,
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie,
4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
5) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych,
6) wystąpienia znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót,
7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu o okres niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.
8) wprowadzenia robót zamiennych,
9) zmiany osoby wskazanej w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w rozdziale V pkt 3 ppkt 3) siwz.
10) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
11) zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi
na wystąpienie:
a) niesprzyjających warunków atmosferycznych,
b) kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym,
c) znaleziska skutkujące koniecznością wstrzymania robót,
d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia
o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 16.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
                                                                      BURMISTRZ KORONOWA
                                                                       Stanisław Gliszczyński

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki (5469kB) pdf
Dokumentacja projektowa, STWiOR, dokumentacja formalno-prawna, przedmiar robót

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (1 lutego 2016, 12:11:38)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (19 lutego 2016, 13:41:53)
Zmieniono: dodano informację o unieważnieniu przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 739