zamówienie na:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM pn. PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY KORONOWO ORAZ PODLEGŁYCH GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.2.2015
wartość: poniżej 200.000 euro
termin składania ofert: 17 marca 2015  11:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn.
PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY KORONOWO
ORAZ PODLEGŁYCH GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Numer ogłoszenia w BZP: 48406 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE OBSŁUGI BANKOWEJ BUDŻETU GMINY KORONOWO ORAZ PODLEGŁYCH GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych jednostek organizacyjnych:
1) Urząd Miejski w Koronowie,
2) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
3) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie,
4) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Koronowie,
5) Miejska Biblioteka Publiczna w Koronowie,
6) Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie,
7) Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej
niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.20.00-8, 66.11.30.00-5.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2019.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. Z 2015 r. poz. 128 j.t.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia
w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
-  potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym,
że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
W przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena – 60
2 - Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku bieżącym – 30
3 - Oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym – 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania ofert: 17.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski
w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13, sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

                                                                                     BURMISTRZ KORONOWA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (8396kB) pdf
Załączniki do SIWZ (235kB) zip
Załączniki do SIWZ (2501kB) zip


IPR.ZP.271.2.1.2015                                                           Koronowo, dnia 11.03.2015 r.




WYJAŚNIENIE I MODYFIKACJA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami, dotyczącymi prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udziela się poniższych odpowiedzi oraz modyfikuje specyfikację istotnych warunków zamówienia:


1. Czy Zamawiający posiada zaległości wobec ZUS i US? W przypadku posiadania przez Zamawiającego aktualnych zaświadczeń o braku zaległości wobec ww. instytucji, prosimy o ich załączenie do odpowiedzi na niniejsze zapytanie. 
Odpowiedź: Nie posiada zaległości.


2. Zestawienie posiadanych kredytów i pożyczek z podaniem banku/instytucji kredytującej, rodzaju kredytu, daty udzielenia kredytu i kwoty przyznanej, datę ostatniej raty, kwoty aktualnego zadłużenia, daty ostatecznej daty spłaty. 
Odpowiedź: Kwota aktualnego zadłużenia wg staniu na dzień 31.12.2014 r. wynosi 23.677.090,00 zł.

Zobowiązania Gminy Koronowo przedstawia poniższe zestawienie:



3. Zestawienie udzielonych poręczeń i gwarancji z podaniem nazwy podmiotu za zobowiązania, którego udzielono poręczenia, na jaki okres udzielono poręczenia i na jaką kwotę.
Odpowiedź: Nie ma.

4. Czy Zamawiający przewiduje podpisanie ewentualnej umowy kredytu w rachunku bieżącym na wzorze Wykonawcy po wcześniejszym zapoznaniu się z projektem umowy?
Odpowiedź: Tak.

5. Prosimy o wskazanie przedmiotu zabezpieczenia umowy kredytu w rachunku bieżącym.
Odpowiedź: Weksel in blanco.

6. W przypadku wskazania weksla własnego in blanco na zabezpieczenie wraz z deklaracją wekslową, czy Zamawiający wyrazi zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji w związku z podpisaniem weksla i z tytułu udzielonego kredytu na wartość kwoty egzekucji stanowiącej 150% kwoty kredytu?
Odpowiedź: Tak.

7. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na kontrasygnatę Skarbnika na umowie, wekslu, deklaracji wekslowej i ewentualnie na oświadczeniu o poddaniu się egzekucji?
Odpowiedź: Tak.

8. Czy Zamawiający wyraża zgodę na spłatę odsetek od kredytu w ostatnim dniu zakończenia każdego miesięcznego okresu obrachunkowego, za który zostały naliczone?
Odpowiedź: Tak.

9. Ponadto do oceny bieżącej sytuacji - ekonomiczno finansowej Gminy prosimy o przedstawienie: ostatniego sprawozdania finansowego Rb-Z SPZOZ o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń - jeśli dotyczy.
Odpowiedź: Sprawozdanie Rb-Z stanowi załącznik do niniejszego pisma.

10. W jakiej wysokości Zamawiający przewiduje utrzymanie średniego stanu środków zgromadzonych na rachunkach bankowych w Banku.
Odpowiedź: Około 10 milionów złotych.

11. Jaka jest planowana łączna ilość osób upoważnionych do bankowości elektronicznej.
Odpowiedź: 30.

12. Czy Zamawiający dopuszcza oprocentowanie rachunku bieżącego i pomocniczych oparte
na formule WIBID 1M korygowany o koszt rezerwy obowiązkowej i korygowany o wskaźnik ustalony przez Bank?
Odpowiedź: Tak.

13. Co rozumie Zamawiający pod pojęciem wymienionym w Rozdziale XIV pkt 4) lit. i) w zakresie odpowiedniego pomieszczenia, czy może to być wydzielone stanowisko kasowe umożliwiające wypłatę świadczeń?
Odpowiedź: Wydzielone stanowisko kasowe.

14. Rozdział XIV pkt 4 poz. k) SIWZ – jak często w skali miesiąca (tzn w który dzień i w jakich godzinach) Zamawiający przewiduje wypłatę gotówki w siedzibie Zamawiającego lub w jednostce organizacyjnej. Czy Zamawiający przez wypłatę gotówki rozumie dostarczenie określonej kwoty poprzez firmę transportową – tzw konwój.
Odpowiedź: Wypłata gotówki około 25 razy w skali miesiąca w godz. 8.00 – 9.30. Zamawiający przez wypłatę gotówki rozumie konwój.

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian. Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


                                                                                         BURMISTRZ KORONOWA

Sprawozdanie Rb-Z (951kB) pdf

IPR.ZP.271.2.2.2015                                          Koronowo, dnia 13.03.2015 r.



WYJAŚNIENIE TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) w związku z nadesłanym zapytaniem, dotyczącym prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udziela się poniższej odpowiedzi:

W związku z wyjaśnieniami Zamawiającego udzielonymi do SIWZ prosimy o informację, czy Zamawiający dopuszcza zmianę godziny konwoju z 08.00 – 09.30 na godziny od 08.00 - 10.00.
Odpowiedź: Tak.

                                                                                     BURMISTRZ KORONOWA



IPR-ZP.271.2.4.2015                                                             Koronowo 2015-04-02


Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Gmina Koronowo, działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r, poz. 907 ze zm.), zwanej dalej uPzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych”, sygn. IPR-ZP.271.2.2015 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7).

Uzasadnienie

W trakcie czynności badania ofert Zamawiający powziął informację o obarczeniu postępowania niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższa wada polega na nieprecyzyjnym określeniu w siwz przez Zamawiającego sposobu przyznania punktów w kryterium oceny ofert (A) - cena oferty. Przyjęty przez Zamawiającego w siwz wzór dla oceny ofert w kryterium cena oferty, uniemożliwia porównanie ofert w sytuacji, gdy Wykonawca skalkulował cenę swojej oferty na 0 zł. Zastosowanie wzoru w takiej sytuacji wymagałoby dzielenia przez 0, co nie jest działaniem matematycznym możliwym do wykonania.
 

                                                                              BURMISTRZ KORONOWA


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (5 marca 2015, 12:09:37)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (2 kwietnia 2015, 11:40:37)
Zmieniono: dodano unieważnienie przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 875