zamówienie na:

Sprzedaż majątku ruchomego

zamawiający: Sprzedajacy-Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg
nr sprawy: WF.233.5.2014
wartość: Szacunkowa wartość rynkowa
termin składania ofert: 9 grudnia 2014  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O PRZETARGU OFERTOWYM
NA SPRZEDAŻ MAJĄTKU RUCHOMEGO
I. Organizator przetargu-Sprzedający:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo. www.bip.koronowo.pl
II. Przedmiot sprzedaży:
1. Samochód ciężarowy, Ford Transit 2,5 D, CBY  52NL;
VIN: WF0CXXGBVCSY63389
 nr fabryczny 63389; rok produkcji 1995
 data pierwszej rejestracji: 04.07.1995 r.
 termin następnego badania technicznego -11.03.2015 r.                                                            
 silnik: diesel, zapłon samoczynny – ZS z wytryskiem pośrednim do komory wirowej, rzędowy,
 moc (KW/KM)    56/76;  pojemność (cm3) - 2496
 układ chłodzenia - zamknięty o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, wentylator nastawczy,
 sprzęgło - cierne, jednotarczowe, suche ze sprężyną centralną z samoczynną regulacja luzu,
 skrzynia biegów - mechaniczna, biegi do przodu synchronizowane,
 układ kierowniczy - przekładnia kierownicy zębatkowa,
 przekładnia główna - hipoidalna,
 przekładnia kierownicza - zębatkowa ze wspomaganiem,
 ogumienie: przód - 185 R 15C; tył -185 R 15C
 dopuszczalna ładowność (kg) - 1400
 liczba miejsc siedzących (osób) – 6

cena minimalna: brutto – 3.600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) w tym Vat 23 %

Opis stanu technicznego:
Rama  główna z osprzętem - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, kompletny. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Lokalne deformacje podłogi i nadproży wynikiem uderzeń kamieni. Rama główna  pęknięta.
Silnik z osprzętem - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Lokalne ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej. Wyciek oleju przez elementy uszczelniające. Wyczuwalny dłonią nadmierny luz wałka  twornika prądnicy w łożyskach. Trudności w uruchomieniu silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Podstawowe zespoły funkcjonalne – bez widocznych wad i uszkodzeń. Naturalne zużycie starzeniowe kół zębatych, napędów. Hałaśliwa praca kół zębatych.
Układ jezdny - Ogumienie przednie i tylne, zużycie bieżnika ca 50%, poprzecierane, popękane w średnim stanie technicznym. Tarcze kół jezdnych, obrzeża tarcz – zdeformowane, skorodowane. Resory piórowe trwale odkształcone.
Układ hamulcowy kierowniczy -funkcjonują poprawnie. Występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej, wraz ubytkami materiału. Układ kierowania – drgania obwodowe koła kierownicy. Podstawowe zespoły funkcjonalne – kompletne bez widocznych wad i uszkodzeń. Nie stwierdzono  istotnych uszkodzeń dla poprawności funkcjonowania
Nadwozie z osprzętem - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Powłoka lakierowana matowa, popękana, odpryski powłoki malarskiej na kabinie kierowcy i furgonie. Stan tapicerki odpowiedni do zużycia resursu. Naturalne zużycie starzeniowe. Skorodowane z ubytkami materiału, miejsca zgrzewania poszycia zewnętrznego i wewnętrznego oraz ich zakończenia takie jak: drzwi, nadkola, nadproża, ramki okienne, koryta. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności  funkcjonowania.
Zawieszenie przednie i tylne - Stan techniczny odpowiedni do zużycia  resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności funkcjonowania.
Osprzęt i wyposażenie - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Naturalne zużycie starzeniowe. Instalacja elektryczna rozruchowa, oświetleniowa, sygnalizacyjna – kompletna, popękana, poprzecierana. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Podstawowe zespoły funkcjonalne- kompletne, bez widocznych wad i uszkodzeń. W celu odtworzenia właściwości użytkowych samochód ciężarowy  wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.

2. AUTOBUS IVECO typ A 45.10 CBY  FK06
 nr identyfikacyjny VIN: ZCF045701W5176331
 nr fabryczny: 76331
 rok produkcji:1998
 data pierwszej rejestracji: 20.10.1998 r.
 termin następnego badania technicznego: 24.10.2014 r.
 silnik: Sofim, typ 814023, układ 4RT
 moc (KW/KM) - 76/103
 pojemność (cm3) - 2800
 skrzynia biegów IVECO, typ M-5
 ogumienie 195/75  R16
 liczb miejsc siedzących (osób) - 20
 masa własna (kg) – 2985; dopuszczalna całkowita  masa(kg) – 4650

cena minimalna: brutto – 5.800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset  złotych) w tym Vat 23%

Opis stanu technicznego:

Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca
na niskich obrotach, wyciek oleju przez elementy uszczelniające. W celu odtworzenia właściwości  użytkowych silnik wymaga przeprowadzenie naprawy o średnim zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania:
 - hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem,
 - hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju.
W celu odtworzenia właściwości użytkowych układ napędowy wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne – zużycie bieżnika ca 50%,  bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania i kierowania funkcjonują poprawnie. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie autobusu - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Wyposażenie dodatkowe funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału na oblachowaniu ścian bocznych, nadproża, błotniki, ramki okienne. Uszczelki zużyte (zbutwiałe).Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne  zużycie starzeniowe. Wybicie tapicerki brudne.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Instalacja elektryczna popękana, poprzecierana. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie. 

3. Samochód osobowy Mercedes Benz C 200  2,0 KAT Kompressor CBY NA55

 nr identyfikacyjny VIN: WDB2030451A044532
 nr fabryczny: 44532 
silnik : pojemność skokowa (dm3): 1998; liczba cylindrów 4R; moc (KW/KM) - 120/163 układ rozrządu – DOHV; liczba zaworów  na cylindrze – 4 rodzaj zasilania W/T (W- wtrysk benzyny, T- turbo doładowanie)
ogumienie: 195/65 R 15V
zawieszenie przednie – WS; zawieszenie tylne – WXS (WS- wahacz poprzeczny ze sprężyną śrubową, WXS- zawieszenie wielowahaczowe ze sprężyną śrubową,
 wspomaganie układu - układ przeciwpoślizgowy ARS wyposażenie seryjne
 masa własna (kg) - 1490
 dopuszczalna masa całkowita - 1970
 data pierwszej rejestracji - 12.08.2000 r.

cena minimalna: brutto – 6.600,00 zł (słownie: sześć tysięcy sześćset  złotych) w tym Vat 23%

Opis stanu technicznego:
Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju przez elementy uszczelniające. W celu odtworzenia właściwości  użytkowych silnik wymaga przeprowadzenie naprawy o bieżącym zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania:
 - hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem,
 - hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju przez elementy
   uszczelniające.
W celu odtworzenia właściwości użytkowych układ napędowy wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne – zużycie bieżnika ca 70%,  bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania i kierowania funkcjonują poprawnie. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Wyposażenie dodatkowe funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji, lokalne z ubytkami materiału. Oblachowanie ścian bocznych, nadproża, błotniki, ramki okienne, skorodowane. Uszczelki zużyte (zbutwiałe).Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne  zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału.

4. Przyczepa specjalizowana WUKO N 61, BYW  639S
Producent: Wytwórnia Urządzeń Komunalnych „WUKO” Stąporków
rok produkcji: 1963
instalacja hydrauliczna: wbudowanym dwustopniowym siłownikiem
powierzchnia skrzyni ładunkowej (m2): 5.4
data pierwszej rejestracji : 01.01.1966r.
wyznaczony następny termin badania: 04.03.2012r.
dopuszczalna ładowność (kg): 2000
ogumienie: 8,25 x 20 10PRD-1
skrzynia metalowa: długość (cm) – 300; szerokość (cm) – 180; wysokość (cm) – 38; masa własna przyczepy (kg) - 540

cena minimalna: brutto – 540,00 zł. (słownie: pięćset czterdzieści złotych) w tym Vat 23%

Opis stanu technicznego:
Rama podwozia - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału. Deformacje, wgniecenia, ubytki powłoki malarskiej. Ślady prowizorycznej naprawy ramy przez spawanie.
Skrzynia ładunkowa - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału. Widoczne wgniecenia, deformacje, ubytki powłoki malarskiej.
Układ jezdny - Ogumienie, zużycie bieżnika ca 50%,boki opon popękane, pocięte, obrzeża tarcz  zdeformowane. Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji.
Instalacje hydrauliczne - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Wyciek płynu hydraulicznego przez elementy uszczelniające. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności funkcjonowania. 
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności funkcjonowania. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Deformacje, wgniecenie, ubytki powłoki malarskiej. Instalacja elektryczna z osprzętem – popękana. poprzecierana. W celu odtworzenia właściwości użytkowych przyczepa specjalizowana WUKO N61 wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.   

5. Ładowacz uniwersalny zawieszany SKRZAT T 323
 Producent: POM Ełk
 rok produkcji: 1989
 udźwig nominalny(kg) – 450; wysokość podnoszenia (cm) – 350; głębokość opuszczana (cm) - 160
 współpracuje z ciągnikiem o mocy(KW) 38-55; masa własna (kg) – 450

cena minimalna: brutto – 450,00 zł. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) w tym Vat 23%

Opis stanu technicznego:
Rama główna - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Popękana, wielokrotne wzmacniana i skorodowania. Widoczne wgniecenia, ogniska korozji, ubytki powłoki malarskiej.
Osprzęt koparkowy ładowarki - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Widoczne wgniecenia, ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiał. Łyżka ładowacza wskazuje zużycie ścierne.
Układ hydrauliki - Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji. Przewody hydrauliczne gumowe- popękane. Siłownik główny i boczne tłoczyska- skorodowane.
Ramiona - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.  Ramię główne i przedłużające – widoczne spawania – wzmocnione we własnym zakresie. Zwiększone luzy w obrotnicy i przegubach. Ubytki powłoki malarskiej i deformacje.
Ocena ogólna - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Ładowacz nie eksploatowany od 2 lat. W celu odtworzenia właściwości użytkowych  ładowacza uniwersalnego „SKRZAT” T 323 wymagane przeprowadzenie naprawy głównej. 

6. Wózek podnośnikowy widłowy RAK 2B
rok produkcji  - 1985
producent: Huta Stalowa Wola Państwowy Kombinat Przemysłowy Fabryka Urządzeń Transportowych ul. Fabryczna 5,26-030 Suchedniów
udźwig nominalny  (kg) – 1 000
wysokość podnoszenia  (mm) – 3 990
ogumienie pneumatyczne: przód - 6.00 -9˝’ tył - 5,00 -8˝ koła tylne skrętne
silnik wysokoprężny: typ S312 C; moc nominalna (KW) 22; liczba obrotów nominalna (obr/min) 2200
skrzynia biegów zsynchronizowna, układ hamulcowy: dwubiegowy, hamulec nożny hydrauliczny, hamulec ręczny mechaniczny, mechanizm podnoszenia hydrauliczny,
instalacje elektryczne  12V z biegunem dodatnimi na masę
masa własna (kg) – 2420

cena minimalna: brutto – 1 650,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych) w tym Vat 23%


Opis stanu technicznego:
Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności  funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudność uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju przez elementy uszczelniające. W celu odtworzenia właściwości użytkowych silnik wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie starzeniowe.
Mechanizm podnoszenia - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Wyciek oleju z układu hydraulicznego, zużyty łańcuch układu.
Układ jezdny - Ogumienie przednie i tylne - zużycie ca 50%, popękane, pocięte. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych  dla poprawności funkcjonowania. Układ kierowniczy, hamowania-nadmierne luzy.
Ocena ogólna  - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Ubytki powłoki malarskiej, ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału, deformacje. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia naprawy głównej.

7. Autobus, Autosan H9-21.41S, CBY  NG84;
VIN: SUASW3AAPYSO21716
rok produkcji 2000; data pierwszej rejestracji: 29.06.2000 r.
termin następnego badania technicznego: 08.03.2008 r.
silnik: ANDORIA typ: 6cT107 układ: 6RT moc (KW/KM)    110/150;  pojemność (cm3) - 6540
liczba miejsc pasażerskich 51 w tym stojących 12

cena minimalna: brutto – 22.770,00 zł. (słownie: dwadzieścia dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt zł ) w tym Vat 23 %

Opis stanu technicznego:
Silnik z osprzętem – Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju. W celu odtworzenia własności użytkowych silnik wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania: hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem, hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju. W celu odtworzenia właściwości użytkowych układ napędowy wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ jezdny - Ogumienie przednie i tylne, zużycie bieżnika ca 80%, bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórkowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne – układ hamowania i kierowania funkcjonują poprawnie. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie autobusu – Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Osprzęt funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji, lokalne z ubytkami materiału. Oblachowanie ścian bocznych, nadproża, błotniki ramki okienne, skorodowane. Uszczelki zużyte (zbutwiałe). Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Instalacja elektryczna popękana, poprzecierana. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Lokalne ubytki powłoki malarskiej, występują ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.

8. AUTOBUS Autosan typ H9-21.41 CBY NF61
nr identyfikacyjny VIN: SUAAW3AAPYS021723
rok produkcji:2000; data pierwszej rejestracji: 23.06.2000 r.
termin następnego badania technicznego: 10.04.2015 r.
silnik: Andoria, typ 6cT107, układ 6RT moc (KW/KM) – 110/150 pojemność (cm3) - 6540
skrzynia biegów FPS typ: S5-45
liczba miejsc pasażerskich 52 w tym stojących 12

cena minimalna: brutto – 22.770,00 zł. (słownie: dwadzieścia dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt zł ) w tym Vat 23 %

Opis stanu technicznego:
Silnik z osprzętem - Silnik kompletny, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne. Trudności uruchomienia silnika zimnego, nierównomierna praca na niskich obrotach, wyciek oleju. W celu odtworzenia właściwości  użytkowych silnik wymaga przeprowadzenie naprawy o średnim zakresie.
Układ napędowy - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu, nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania:
 - hałaśliwa praca przekładni pod obciążeniem,
 - hałaśliwa praca na biegu jałowym, wycieki oleju.
W celu odtworzenia właściwości użytkowych układ napędowy wymaga przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie.
Układ jezdny - Ogumienie  przednie i tylne – zużycie bieżnika ca 60%,  bez widocznych wad i uszkodzeń. Resory piórowe trwale odkształcone. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Zużycie naturalne odpowiednie do  okresu eksploatacji.
Zespoły funkcjonalne - Układ hamowania i kierowania funkcjonują poprawnie. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Naturalne zużycie starzeniowe.
Nadwozie autobusu - Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Nie stwierdzono uszkodzeń istotnych dla poprawności funkcjonowania. Osprzęt dodatkowy funkcjonuje bez zastrzeżeń. Występują ogniska korozji z ubytkami materiału. Oblachowanie ścian bocznych, nadproża, błotniki, ramki okienne skorodowane. Uszczelki zużyte (zbutwiałe).Ubytki powłoki malarskiej. Powłoka malarska matowa. Wnętrze nadwozia w dobrym stanie technicznym. Naturalne  zużycie starzeniowe.
Instalacja elektryczna z osprzętem - Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Naturalne zużycie starzeniowe. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. Występują lokalne ubytki powłoki malarskiej. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia naprawy o średnim zakresie. 

9. Równiarka drogowa typ. Ciągnikowa
rok produkcji: 2006
nr fabryczny: 093
długość (mm):4700
szerokość lemiesza (mm): 2700
ogumienie: 10x15
masa z obciążeniem (kg): 1400

cena minimalna: brutto – 5.700,00 (pięć tysięcy siedemset zł PLN) w tym Vat 23 %

Opis stanu technicznego:
Osprzęt hydrauliczny – Stan techniczny podstawowych zespołów funkcjonalnych odpowiedni do zużycia resursu. Siłownik - ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału. Podstawowe zespoły kompletne bez widocznych wad i uszkodzeń. Stan techniczny nie budzi zastrzeżeń.
Rama główna  - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Zużycie naturalne odpowiednie do okresu eksploatacji. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej wraz z ubytkami materiału.
Lemiesz - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resoru.
Ogumienie – Zużycie bieżnika ca 20% bez widocznych wad i uszkodzeń.
Ocena ogólna - Stan techniczny odpowiedni do zużycia resursu. Naturalne zużycie starzeniowe. Ogniska korozji powierzchniowej i wżerowej z ubytkami materiału. Występują lokalne ubytki powłoki malarskiej.
Ocena ogólna – Równiarka użytkowana. Podstawowe zespoły funkcjonalne kompletne. Stan techniczny równiarki – odpowiedni do zużycia resoru. Nie stwierdzono istotnych uszkodzeń dla poprawności działania. W celu odtworzenia właściwości użytkowych wymaga się przeprowadzenia przeglądu technicznego.

III. Uwaga! Ocena stanu technicznego nie stanowi ekspertyzy technicznej
Przedmiot przetargu można oglądać w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w  Koronowie Al. Wolności 4 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 12.00 tel. 52-5860-408 lub 52- 5860-409
1. Termin składania ofert upływa 09.12.2014 r. o godz. 9:00
2. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Al. Wolności 4 w Koronowie do dnia 09.12.2014 r. godz. 9:00.
3. Koperta powinna być oznaczona „OFERTA NA ZAKUP, ...............................................                                    (wskazanie środka transportowego)
(Ford CBY 52NL,Autobus Iveco CBY FK06, Mercedes CBY NA55, Przyczepa BYW 639S, Skrzat, RAK, Autobus CBY NG84, Autobus CBY NF61, Równiarka)

4. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
- Ford CBY 52NL – 300,00 zł
- Autobus Iveco CBY FK06 – 500,00 zł
- Mercedes CBY NA55 – 600,00 zł
- Przyczepa BYW 639S – 50,00 zł
- Skrzat, – 40,00 zł
- RAK,– 100,00 zł
- Autobus Autosan CBY NG84 – 2 000,00 zł
- Autobus Autosan CBY NF61 – 1 800,00 zł
- Równiarka – 400,00 zł
Wadium należy wpłacić do dnia 05.12.2014 r. w kasie Zakładu lub przelewem na konto 95 8144 0005 2001 0000 1805 0001. Wadium zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia lub zwrócone w ciągu 3 dni. W przypadku wyboru oferenta z najkorzystniejszą ofertą, który w terminie nie zapłaci pozostałej kwoty, wadium przepada.
5. Nabywca może złożyć ofertę na wszystkie lub na poszczególne składniki majątku ruchomego.
6. Oferta powinna zawierać:
- dane osobowe oferenta
- proponowaną cenę brutto określoną w złotych
- oświadczenie o zapoznaniu się ze stanem technicznym przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin.
- sposób kontaktu z oferentem
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.12.2014 r. o godz. 9.15
8. Wyłoniony w drodze przetargu kandydat na nabywcę jest zobowiązany w terminie do 7 dni, licząc od daty rozstrzygnięcia przetargu dokonać wpłaty ceny ustalonej w przetargu na konto 95 8144 0005 2001 0000 1805 0001
9. Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
10. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:
- została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta który nie wniósł wadium
- nie zawiera danych, o których mowa w pkt. 6, lub jest niekompletna, nieczytelna lub budząca inną wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
11. Kryterium wyboru oferty: cena 100%
12. Sprzedający zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu, zmiany ogłoszenia o przetargu, a także zmianę warunków przetargu, jak również odwołanie przetargu oraz jego warunków bez podania przyczyn.

ogłoszenie (283kB) pdf
druki (209kB) pdf
Zatwierdził:
    Dyrektor ZGKiM
     Bolesław Grygorewicz

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
            Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż na podstawie § 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe komisja przetargowa dokonała wyboru nabywców, którzy złożyli oferty z najwyższą cenę kupna majątku ruchomego:
1. Ford Transit  CBY 52NL – brak ofert
2. Autobus IVECO CBY FK06 - brak ofert
3. Mercedes Benz CBY NA55 - 6 999,00 zł Sprzedaż Pojazdów Samochodowych Mieczysław Koper, 39-432 Gorzyce 
4. Przyczepa WUKO BYW 639S -  1 200,00 zł Andrzej Wolfram, Stary Jasiniec 44, 86-010 Koronowo
5. Ładowacz SKRZAT 323 - 1 130,00 zł Krzysztof Grubicki, ul. Lipowa 7, Kotomierz, 86-022 Dobrcz
6. Wózek RAK 2B - 2 665,00 zł Krzysztof Grubicki, ul. Lipowa 7, Kotomierz, 86-022 Dobrcz
7. Autobus Autosan CBY NG84 – brak ofert
8. Autobus Autosan CBY NF61 - brak ofert
9. Równiarka drogowa - brak ofert


Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1.
Nazwa i adres oferenta:
MASZYNY – METAL, Barcice Rososkie 3, 05-650 Chynów
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 1 050,00 zł.
Wózek RAK 2B - Cena minimalna – 1650,00 zł, cena oferowana – 1 850,00 zł.
Oferta nr 2.
Nazwa i adres oferenta:
Usługi Transportowe Tkaczyk Paweł ul. Wł. Jagiełły 5, 87-617 Bobrowniki
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 570,00 zł.
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 470,00 zł.
Wózek RAK 2B - Cena minimalna – 1650,00 zł, cena oferowana – 1 940,00 zł.
Oferta nr 3.
Nazwa i adres oferenta:
Usługi Transportowe Tkaczyk Paweł ul. Wł. Jagiełły 5, 87-617 Bobrowniki
Oferta odrzucona – oferent nie wniósł wadium
Oferta nr 4.
Nazwa i adres oferenta:
Marek Kłodziński, Więzowno 15, 86-010 Koronowo
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 601,00 zł.
Oferta nr 5.
Nazwa i adres oferenta:
Marek Kłodziński, Więzowno 15, 86-010 Koronowo
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 651,00 zł.
Oferta nr 6.
Nazwa i adres oferenta:
Krzysztof Grubicki, ul. Lipowa 7, Kotomierz,86-022 Dobrcz
Wózek RAK 2B - Cena minimalna – 1650,00 zł, cena oferowana – 2 665,00 zł.
Oferta nr 7.
Nazwa i adres oferenta:
Krzysztof Grubicki, ul. Lipowa 7, Kotomierz,86-022 Dobrcz
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 1 150,00 zł.
Oferta nr 8.
Nazwa i adres oferenta:
Krzysztof Grubicki, ul. Lipowa 7, Kotomierz,86-022 Dobrcz
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 1 130,00 zł
Oferta nr 9.
Nazwa i adres oferenta:
Dariusz Wankiewicz, ul. Zdrojowa 5, 86-010 Koronowo
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 700,00 zł
Oferta nr 10.
Nazwa i adres oferenta:
Stefan Wrzeszcz, ul. Kolejowa 4, 86-010 Koronowo
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 920,00 zł
Oferta nr 11.
Nazwa i adres oferenta:
Józef Juraszewski, ul. Myśliwska 3, 89-500 Tuchola
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 620,00 zł.
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 650,00 zł
Wózek RAK 2B - Cena minimalna – 1650,00 zł, cena oferowana – 1 820,00 zł.
Oferta nr 12.
Nazwa i adres oferenta:
Bogdan Kłodziński, Więzowno 15, 86-010 Koronowo
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 712,00 zł.
Oferta nr 13.
Nazwa i adres oferenta:
Adam Saganowski, Buszkowo 33, 86-010 Koronowo
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 605,00 zł.
Oferta nr 14.
Nazwa i adres oferenta:
Adam Saganowski, Buszkowo 33, 86-010 Koronowo
Ładowacz SKRZAT 323  –  Cena minimalna – 450,00 zł, cena oferowana – 555,00 zł
Oferta nr 15.
Nazwa i adres oferenta:
Sprzedaż Pojazdów Samochodowych Mieczysław Koper, 39-432 Gorzyce
Mercedes Benz CBY NA55  –  Cena minimalna – 6 600,00 zł, cena oferowana – 6 999,00 zł
Oferta nr 16.
Nazwa i adres oferenta:
Andrzej Wolfram, Stary Jasiniec 44, 86-010 Koronowo
Przyczepa WUKO BYW 639S –  Cena minimalna – 540,00 zł, cena oferowana – 1 200,00 zł.

Dziękujemy za udział w przetargu, a nabywcom których oferty wygrały gratulujemy.
Zatwierdził:
    Dyrektor ZGKiM
     Bolesław Grygorewicz

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (21 listopada 2014, 14:55:32)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (11 grudnia 2014, 10:41:17)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1910