zamówienie na:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM pn. Strefa przemysłowa - uzbrojenie w infrastrukturę techniczną - I etap.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.14.2014
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 3 października 2014  09:00
wynik postępowania: Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty umieszczono w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. Strefa przemysłowa - uzbrojenie w infrastrukturę techniczną - I etap.

Numer ogłoszenia w BZP: 199215 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Strefa przemysłowa - uzbrojenie
w infrastrukturę techniczną - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury technicznej na terenie Parku Przemysłowego w Koronowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Strefa przemysłowa w Koronowie - uzbrojenie w infrastrukturę techniczną
- I etap.
2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zapisami siwz i załącznikami do siwz, w tym dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 t.j.
z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - I etap:
a) sieć wodociągowa PCV Ø 160 na odcinku W5 - W7 dług. 565 mb
b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PCV klasy S, Ø 0,2 m na odcinkach S1-S23
i S25-S32, dług. 899 mb, wraz z przykanalikami z rur PCV klasy S, Ø 0,16 m dług. 196 mb,
c) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE DN 160 na odcinku od przepompowni ścieków do komory rozprężnej Sri1 w ulicy Leśnej, dług. 1494,5 mb, łącznie z kompletną strefową przepompownią ścieków;
d) roboty elektryczne związane z zasileniem w energię elektryczną przepompowni ścieków kablem YKY 4x6 mm², dług. 12 mb i montażu punktu oświetleniowego na terenie przepompowni, tj. montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową.
e) sieć kanalizacji deszczowej z rur PP-B ID+ klasy S Ø 0.8 m na odcinku od D37-wylot do rzeki Brdy, dług. 1311.50mb,
sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV klasy S Ø 0,5 m na odcinku od D39-D37 dług.
102,50 mb
sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV klasy S Ø 0.3 m na odcinku od D26-D27 dług
23,50 mb
przykanaliki z rur PCV klasy S Ø 0,25 m na odcinku między D39-D31 dług. 39,50 mb
montaż separatora substancji ropopochodnych PSW160/1600S DN wewn. 3000 mm
montaż osadnika wirowego V2B1-17 składającego się z dwóch zbiorników o DN wewn. 3000
i 2000 mm
2) budowę dróg.
Zakres budowy drogi na terenie Parku Przemysłowego w Koronowie obejmuje odcinek o długości 0,28 km i szerokości jezdni 8,0 m włącznie ze skrzyżowaniem. Przyjęty został dwustronny spadek poprzeczny 2%. Konstrukcja drogi posiada następującą charakterystykę:
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 5 cm
- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 6 cm
- górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 7 cm
- dolna warstwa podbudowy tłuczniowa z kruszywa twardego o uziarnieniu 0/63 mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu
- warstwa odcinająca z piasku o grubości 20 cm
Odwodnienie drogi nastąpi do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej o przekroju Ø 0,5m
i 0,8m za pomocą wpustów ulicznych.
Droga będzie posiadać status drogi gminnej dojazdowej.
3) budowę oświetlenia drogi gminnej na terenie Parku Przemysłowego w Koronowie
Zakres budowy oświetlenia drogi gminnej obejmuje odcinek podany w punkcie II,
z następującymi składowymi zadania:
- montaż szafki oświetleniowej
- ułożenie kabla oświetleniowego o przekroju YAKY 4x35 mm² dług. 400,00 mb
- zabudowa słupów stalowych ocynkowanych S-80 o wys. 8,0 m- 8 szt.
- montaż wysięgników do opraw oświetlen. - 6 szt. jednoramienne i 2 szt. dwuramienne
- montaż opraw oświetleniowych SGS101 o mocy 70W - 10 szt.
4) przebudowę uzbrojenia telekomunikacyjnego TP kolidującego z budową drogi.
Zakres przebudowy istniejącego uzbrojenia telekomunikacyjnego kolidującego
z zaprojektowaną drogą gminną obejmuje:
- budowę rury wtórnej HDPE 40/3,7 mm dług. 128,0 mb dla potrzeb kabla światłowodowego
- budowę kabla doziemnego XzTKMXpw długości 130,0 mb
- montaż zasobnika światłowodowego 900x900
- przejścia pod drogą zabezpieczyć rurą ochronną RHDPEp 125/7.1
- miejsce zbliżenia z hydrantem zabezpieczyć rurą ochronną RHDPEp 125/11.4
5) W roku 2014 roku Wykonawca winien wykonać następujący zakres robót:
a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej PE DN 160 dług. 1494,5 mb
b) Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od D37-D31 dług. 223 mb
c) Zakres robót określony w ppkt 5) a) i b) należy wykonać do dnia 28.11.2014 r.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-9, 45.31.61.10-9, 45.26.26.00-7.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do dnia 03.10.2014 r. do godz. 9:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
2. Wadium może być wnoszone:
1)w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Koronowie Bank Spółdzielczy numer konta 36 8144 0005 2001 0000 0521 0009.
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art.6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w Wydziale Inwestycji, Planowania i Rozwoju, pokój nr 10 w godz. 8:00 - 15:00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji Gminy Koronowo) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
1) wykonawca którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2).
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy
na rachunek wykonawcy.
14. W ofercie należy wpisać numer konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
III.2) ZALICZKI --
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-   Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna:
a) zadanie z zakresu budowy sieci kanalizacji sanitarnej, (obejmujące sieć kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków), oraz
b) zadanie polegające na budowie kanalizacji deszczowej z urządzeniami podczyszczającymi
w granicach średnic od Ø 0,3m do Ø 0,8m.
c) zadanie polegające na budowie drogi o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
z podbudową wraz z wpustami odwadniającymi drogę.
Zadania wymienione w lit. a, b i c mogą być wykonane w jednym lub oddzielnych zamówieniach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-  Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-   Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w niżej wymienionych specjalnościach:
a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
o doświadczeniu zawodowym, polegającym na pełnieniu funkcji kierownika budowy
nie krótszym niż 2 lata,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) drogowej,
d) instalacyjnych w zakresie telekomunikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada zdolność kredytową lub dostęp do środków finansowych w wysokości
nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu
w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie zalega
z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają załączyć do oferty opis rozwiązań równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, ( w przypadku, o którym mowa w rozdziale XV pkt 5 siwz)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
1) oferta cenowa, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2) odpowiednie pełnomocnictwa, Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną, wykonany w oparciu o pozycje rodzaju robót i ilości robót, wymienione w przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 10
do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie będą możliwe na warunkach opisanych poniżej:
1) Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych spowodowanych zmianą
w dokumentacji projektowej a robót tych nie da się wycenić na podstawie oferty Wykonawcy.
W takim przypadku cena jednostkowa robót zostanie ustalona w oparciu o ceny jednostkowe asortymentów robót, nie wyższe niż średnie regionalne dla województwa kujawsko - pomorskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji. W przypadku braku danego asortymentu robót w publikacji Sekocenbud, Wykonawca sporządzi kosztorys szczegółowy z uwzględnieniem stawki roboczogodziny r-g, kosztów pośrednich Kp, kosztów zakupu Kz, zysku Z nie wyższych
niż średnie regionalne dla województwa kujawsko-pomorskiego, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału poprzedzającego okres sporządzenia kalkulacji
i w oparciu o ceny rynkowe materiałów oraz sprzętu obowiązujące w województwie kujawsko-pomorskim. W przypadku robót, dla których brak nakładów w KNR, będzie zastosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzana przez Zamawiającego.
Po zatwierdzeniu nowej ceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy. Z wnioskiem
o wprowadzenie robót zamiennych może występować Wykonawca, Projektant i Zamawiający. Przygotowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do wprowadzenia zmiany będzie należało do obowiązków wnioskującego.
2) Wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub zamówienia uzupełniającego, których realizacja będzie miała istotny wpływ na harmonogram realizacji zamówienia podstawowego. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.
3) Wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji umożliwiającej prowadzenie robót w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym. W takim przypadku
na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. Zamawiający nie przewiduje zmiany terminu umownego, gdy potrzeba uzyskania aneksu do decyzji o pozwoleniu na budowę wyniknie z błędów Wykonawcy.
4) Wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy , a opóźnienie to będzie miało wpływ
na termin zakończenia inwestycji. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.
5) W toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych.
W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.
6) w Toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze,
w tym: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenia robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane.
W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy.
7) W toku wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność przeprowadzenia prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w przedmiarze robót Wykonawca nie może odmówić wykonania tych robót i może żądać podwyższonego wynagrodzenia w oparciu
o art. 630 Kodeksu Cywilnego.
8) W toku realizacji robót budowlanych zostanie ujawniony brak pozycji przedmiaru robót dla zakresu opisanego w projekcie budowlanym. W takim przypadku należy postąpić
w sposób opisany w ppkt 1).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1,86-010 Koronowo, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania ofert: 03.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski
w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1,86-010 Koronowo, pokój nr 13, sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5 Wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw Działania 5.6. Kompleksowe uzbrojenie terenów pod inwestycje Regionalnego Programu Operacyjnego.
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
                                                                                 BURMISTRZ KORONOWA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (6194kB) pdf
Załączniki do siwz nr 1-8 (4502kB) pdf
Dokumentacja projektowa, STWiORB
Decyzje o pozwoleniu na budowę (3447kB) pdf
Przedmiary robót (4155kB) zip

IPR.ZP.271.14.1.2014                                                   Koronowo, dnia 30.09.2014 r.
 
                                                                                                     
                                                                             
WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  WRAZ Z MODYFIKACJĄ



Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Strefa przemysłowa – uzbrojenie w infrastrukturę techniczną – I etap”,
nr sprawy IPR-ZP.271.14.2014
 
                Działając na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami, dotyczącymi prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udziela się odpowiedzi na  poniższych wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Pytanie 1:
Prosimy o udostępnienie operatu wodno-prawnego oraz pozwolenia wodno prawnego.
Odpowiedź:
Zamawiający przekazuje w załączeniu decyzję o pozwoleniu wodno-prawnym (załącznik
do niniejszego pisma). Zamawiający nie jest w posiadaniu operatu wodno-prawnego.   
 
Pytanie 2:
Prosimy o wyjaśnienie, co należy zrobić z istniejącym wodociągiem, który zostanie przebudowany  na odcinku W5- W7. W Przedmiarze Robót brakuje pozycji związanych
z demontażem w/w sieci wodociągowej.
Odpowiedź:
Istniejący wodociąg należy na końcówkach odciąć, zaślepić i pozostawić w gruncie.
 
Pytanie 3:
Prosimy o wyjaśnienie czy Inwestor dopuszcza zastąpienie studni żelbetowych, studniami betonowymi, których konstrukcja zawiera również zbrojenie wzmacniające.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza tylko studnie żelbetowe.
 
Pytanie 4:
Prosimy o wyjaśnienie czy Inwestor dopuszcza dla zakresu kanalizacji deszczowej zastąpienie rur PVC DN250-500 na rury PP SN8 w zakresie średnic DN250-500?
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zamiany rur PVC na PP w zakresie średnic 250 – 500 mm.
 
Pytanie 5: Czy Inwestor dopuszcza zastosowanie rur PP SN10 zamiast rur PP ID+ SN16. Rury PP DN800 o sztywności obwodowej SN16 nie są materiałem ogólnodostępnym, czas wykonania takich rur wynosi ok. 3 tygodnie. Odcinek kanalizacji przewidziany do wykonania w terminie do 28.11  jest częściowo zaprojektowany z rur o dłuższym terminie wykonania
co może wpłynąć na terminowość wykonania odcinak kolektora.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza zamiany rur PP SN16 na PP SN10.
 
Pytanie 6: W udostępnionym Przedmiar Robót - branża telekomunikacyjna  dla pozycji 26 brakuje wskazanej ilości robót. Prosimy o wskazanie ilości przedmiarowej.
Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnia zapis przedmiaru robót branży telekomunikacyjnej.
W poz.26 przedmiaru robót branży telekomunikacyjnej należy przyjąć ilość 5 m2 .
 
Pytanie 7:
Czy Zamawiający posiada prawa do dysponowania gruntami na potrzeby realizacji całego zakresu zadania objętego przetargiem?
Odpowiedź:
Zamawiający posiada prawo do dysponowania gruntami dla realizacji całego zakresu robót objętych przetargiem.
 
Pytanie 8:
Zgodnie z Dokumentacją Projektową przewidziano do wykonania część zakresu zadania
w ul.Tucholskiej. Czy dla poprawy bezpieczeństwa istnieje możliwość całkowitego wyłączenia odcinka drogi dla ruchu kołowego  w ul.Tucholskiej?
Odpowiedź:
Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia z ruchu kołowego ulicy Tucholskiej w trakcie realizacji robót.
 
Pytanie 9:
Czy dla przewidzianego do wykonania zakresu kanalizacji deszczowej Wykonawca zostanie zwolniony z opłat za zajęcia pasa drogowego?
Odpowiedź: Zgodnie z SIWZ nie.
 
Powyższe wyjaśnienia i modyfikację należy uwzględnić w złożonej ofercie.

                                                                         Burmistrz Koronowa
Decyzja o pozwoleniu wodno-prawnym (837kB) pdf
Sprostowanie decyzji (293kB) pdf

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (18 września 2014, 15:08:24)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (3 listopada 2014, 11:55:59)
Zmieniono: dodano inf.o rozstrzygnięciu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1628